تیراندازی برای توقف وانت گوجه و خیار

  • حوادث
  • یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۵۹
    کد خبر :581424

فردی که با سوءاستفاده از غفلت راننده یک وانت بار فروش گوجه و خیار اقدام به ربودن خودروی وی کرده بود، دستگیر شد.

دیروز واحد گشتی کلانتری «نبرد» در محدوده خیابان خاوران متوجه تعقیب و گریز سه دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه پیکان وانت شده و برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند که در این حین یکی از موتورسیکلت ها با دیدن خودروی پلیس به واحد گشتی مراجعه و اعلام کردکه وانت بار پدرش که یک میوه فروش دوره گرد است به سرقت رفته و آنها در حال تعقیب وی هستند که در همین راستا دستور توقف وانت بار از سوی پلیس صادر شد اما راننده بدون توجه به فرمان ایست به رانندگی دیوانه وار برای فرار ادامه داد.

در همین راستا تعقیب و گریز میان وانت بار و ماموران آغاز شد و پس از گذشت حدود 10 دقیقه رانندگی سارق وانت بار به گونه ای شد که به سه شهروند و دو خودروی سواری آسیب و خساراتی را وارد کرد که در همین راستا ماموران به منظور جلوگیری از وارد شدن آسیب به جان و مال دیگر شهروندان با استفاده از قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیرهوایی کردند.

شلیک تیر هوایی نیز نتوانست منجر به توقف سارق شود و همین امر موجب شد تا ماموران با شلیک چهار تیر به سمت لاستیک خودروی وانت پیکان، هر چهار چرخ آن را پنچر و خودرو را متوقف کنند اما سارق این بار تلاش کرد تا با پای پیاده از دست ماموران فرار کند که پس از حدود 500 متر توسط ماموران دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

به گزارش ایسنا، با انتقال متهم به کلانتری مشخص شد که وی 20 سال سن داشته و دارای چندین مورد سابقه دستگیری و کیفری است و دو روز پیش از زندان آزاد شده است. متهم دستگیر شده نیز اعتراف کرد که از غفلت راننده وانت بار سواستفاده کرده و با توجه به اینکه سوئیچ روی خودرو بوده آن را سرقت کرده است.

برابر اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ برای متهم پرونده ای تشکیل شد و وی برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید