ظرفیت رسیدن به مسابقات جهانی و بازی‎‌های المپیک را دارم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۱۷
    کد خبر :581393

رکورددار 400 متر بامانع ایران گفت: امیدوارم با رسیدن به المپیک و مسابقات جهانی پاسخ زحمات مربی خود را بدهم.

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، مهدی پیرجهان قهرمان و رکورددار 400 متر بامانع ایران در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون پیرامون رقابت‌های اخیر قهرمانی کشور بیان کرد: مسابقات خوبی برگزار شد و با توجه به این که دوومیدانی‌کاران پس از این مسابقات آماده حضور در رقابت‌های لیگ خواهند شد، برای انتخاب تیم همگی آمده بودند و تعدادی هم یا در اردو یا مصدوم و غایب بودند. در کل از مسابقاتی که دادم راضی هستم و خوشحالم دوباره رکورد ملی ایران را در 400 متر بامانع شکستم.

وی درخصوص حضورش در مسابقات جام کازانف قزاقستان اظهار داشت: بعد از رکوردشکنی در مرحله اول مسابقات لیگ طلایی، کادر فنی فدراسیون و البته رییس محترم به من اعتماد کردند تا به همراه تیم منتخب راهی قزاقستان شوم. شرایط خوبی را در کازانف تجربه کردم و باز رکورد ملی را زدم. این اعتمادها حس خوبی به من می‌دهد و امیدوارم مستدام و پایدار باشد چرا که در خودم می‌بینم که رکوردهای بهتر و نتایج خوبی بگیرم.

پیرجهان با توجه به حدنصاب‌های مسابقات قهرمانی جهان و برنامه‌هایش برای حضور در این مسابقات افزود: من با رکورد 49.53 ثانیه‌ای که در مسابقات قهرمانی کشور ثبت کردم تنها 23 صدم با حدنصاب رقابت‌های قهرمانی جهان فاصله دارم. رکوردهای ورودی را در تمرین بارها زده‌ام و با رقیب تمرینی‌ام که مسابقه می‌دهم، احساس می‌کنم می‌توانم در مسابقات مهم‌تری که سطح بالاتری نسبت به مسابقات داخلی دارد به رکوردهای ورودی المپیک و جهانی برسم. در مسابقات داخلی فاصله من با نفرات دوم و بعدی حدود 20 متر تا بیشتر هم می‌رسد و به طور یقین با رقابت بهتر با ورشکاران خارجی می‌توانم تحت فشار باشم و رکورد بهتری بزنم. امیدوارم فدراسیون دو و میدانی برای اعزامم به چند مسابقه سطح خوب به همراه مربی‌ام برنامه‌ریزی کند و من هم قول می‌دهم جواب اعتمادشان را با کسب ورودی جبران کنم.

رکورددار 400 متر بامانع ایران در خصوص مربیگری ایوب دادروان عنوان کرد: در یک جمله می‌توانم بگویم دادروان یعنی پدر، او با تمام توان و عشق و علاقه‌اش به شاگردانش مربیگری می‌کند و هربار که رکورد می‌زنم دوست دارم دین خودم را به او ادا کنم. من باید با رسیدن به المپیک و مسابقات جهانی پاسخ زحماتش را بدهم.

پیرجهان در پایان گفت: جا دارد در پایان از زحمات خانواده‌ام که همیشه پشتیبانم بودند تشکر کنم و البته زحماتی که مسئولین و عوامل فدراسیون می‌کشند بر من پوشیده نیست و همیشه قدردان زحماتشان خواهم بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید