خالد العطیه:

قطر از عربستان غرامت می‌گیرد

    کد خبر :58132

خالد العطیه وزیر مشاور در امور دفاعی قطر گفت ممکن است این کشور برای دریافت غرامت بابت تحریم هایی که به علت محاصره متحمل شده است، به دیوان داوری بین المللی مراجعه کند.

به گزارش بازتاب، العطیه در گفتگو با شبکه تلویزیونی ترکیه ای تی آر تی ورلد گفت: ما اکنون با همان شرایطی مواجه هستیم که نیکاراگوئه در دهه 1980 با آن مواجه بود و مجبور شد به دیوان داوری بین المللی مراجعه کند و در نهایت توانست غرامت کامل بگیرد. این دادگاه یکی از ابزارهایی است که ما می توانیم برای دریافت غرامت بابت خسارت هایی که به علت محاصره قطر به این کشور وارد شده است به آن متوسل شویم.

العطیه همچنین تروریسم را دشمن مشترک در منطقه توصیف کرد، آمریکا را متحد قطر در مبارزه با تروریسم دانست و گفت: ما دشمن مشترکی داریم.

وزیرمشاور درامور دفاعی قطر افزود: تروریسم همه جا حضور دارد و ما متحدی برای مبارزه با تروریسم داریم. آمریکا در قطر حضور دارد و ما کارهای مشترک زیادی می توانیم در این زمینه انجام دهیم.

به گزارش برنا به نقل از العالم، العطیه درباره درخواست محاصره کنندگان قطر برای بستن پایگاه نظامی ترکیه در این کشور ضمن اعلام مخالفت قطر با این درخواست تاکید کرد این گونه قراردادها بین دو کشور برخوردار از حاکمیت کامل منعقد شده است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید