رئیس دفتر مقام معظم رهبری: برخی ککشان هم نمی‌گزد که مردم در مضیقه اقتصادی هستند

  • سیاسی
  • شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۳۰
    کد خبر :580899

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: بسیاری از خانواده‌ها در مضیقه اقتصادی هستند و برخی هم ککشان نمی‌گزد و توجه ندارند که جامعه الان نیازمند مقداری ایثار و فدارکاری است و باید به این خانواده‌ها کمک کرد.

حجت‌الاسلام محمد محمدی‌گلپایگانی صبح امروز در آیین پاسداشت نیم قرن خدمات آیت‌الله سیدیحیی جعفری امام جمعه و نماینده سابق ولی‌فقیه در استان کرمان که با حضور سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در محل مصلی امام علی (ع) کرمان برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری چنین بزرگداشت‌هایی کار بسیار خوبی است و ریشه قرآنی هم دارد.

به نوشته فارس، رئیس دفتر مقام معظم رهبری بیان داشت: آیت‌الله جعفری دوران طولانی در مسئولیت خطیر امامت جمعه خدمت کردند و رفتار و منش ایشان در برخورد با همه مجامع مختلف را شاهد بودیم و هرگز چیزی غیر از این را ندیدیم.

محمدی‌گلپایگانی به ساده‌زیستی و زندگی معمولی آیت‌الله جعفری اشاره داشت و افزود: کمتر افرادی هستند که در این موقعیت‌ها تغییراتی در زندگیشان ایجاد نشود.

وی در ادامه با بیان اینکه کشور در شرایط خاص قرار دارد، ابراز داشت: بسیاری از خانواده‌ها در مضیقه اقتصادی هستند و برخی هم ککشان نمی‌گزد و توجه ندارند که جامعه الان نیازمند مقداری ایثار و فداکاری است و باید به این خانواده‌ها کمک کرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: افرادی هم هستند که دلسوز هستند و مقام معظم رهبری شب و روزی نیست به فکر این اقشار نباشند و بیشترین امکاناتی که در اختیارشان هست در اقصی نقاط کشور خرج این موارد می‌شود.

محمدی‌گلپایگانی گفت: دیدار با خانواده شهدا رسم دیرین رهبری است که هرگز آن را ترک نکردند، آن هم در کوچه‌های دو متری و سه متری در جنوب شهر.

وی خاطرنشان کرد: سیاست رهبری بر توجه به جوانان و سپردن کار به دست آنان است و عدالت و پیشرفت مرهون فکر و ذهن جوانان است، البته باید از تجربه پیشکسوتان هم استفاده کرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با نام بردن از سردار سلیمانی به اقدامات بزرگ وی اشاره داشت و گفت: کارهایی که این مرد بزرگ انجام داده واقعا بی‌نظیر است، انگلیسی‌هایی که روزی در این کشور هر چه خواستند انجام دادند، امروز التماس می‌کنند که کشتی آنها را آزاد کنیم.

محمدی‌گلپایگانی ابراز داشت: از خدمات بزرگ این نظام مقدس جمهوری اسلامی، احیای ارزش‌های فراموش شده است، زمانی از نماز جمعه در این کشور خبری نبود و امروز 900 امام جمعه در جای جای کشور نماز جمعه را برپا و مردم را به دیانت دعوت می‌کنند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: ارزش‌های فراموش شده‌ای که خاندان کثیف پهلوی کمر به شکستن آن بسته بودند، در نظام احیا شد و امام خمینی (ره) هویت فراموش شده را به ما برگرداند.

محمدی‌گلپایگانی به اهمیت نماز جمعه پرداخت و با بیان اینکه انقلاب اسلامی رویش دارد، بیان داشت: ریزش‌های انقلاب در مقایسه با آنچه به انقلاب پیوستند قابل مقایسه نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید