ترامپ در لغو اوباماکر شکست خورد

    کد خبر :58065

دو نماینده جمهوری‌خواه آمریکایی دیگر با لغو لایحه بیمه خدمات درمانی مخالفت کردند و به این ترتیب یک شکست بزرگ برای رئیس‌جمهور این کشور رقم خورد.

به گزارش افکارنیوز، دو نماینده جمهوری‌خواه آمریکایی دیگر روز دوشنبه مخالفت خود را با لغو لایحه بیمه خدمات بهداشتی (اوباماکر) اعلام کردند و به طور بالقوه یک شکست بزرگ برای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، رقم زدند.

در همین چارچوب «مایک لی»، سناتور محافظه‌کار، در توییتر خود نوشته است «من به همراه همکارم جری مارون، از لغو لایحه اوباماکر حمایت نخواهیم کرد».

جمهوری‌خواهان ۵۲ کرسی از ۱۰۰ کرسی سنا را در اختیار دارند. دموکرات‌ها در مخالفت با این قانون جنجالی متحد هستند این در حالی است که هفته گذشته نیز سوزان کالینز و رند پال، دیگر نمایندگان جمهوری‌خواه آمریکایی، مخالفت خود را با این اقدام اعلام کرده بودند.

با اضافه شدن نام لی و مارون به لیست مخالفان، این لایحه دیگر شانسی برای رای آوردن در صحن سنا ندارد، مگر اینکه میچ مکانل، رهبر اکثریت سنا، برای تغییرات اساسی در زمینه بازگشت به عقب تصمیم بگیرد.

در همین حال، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در پیامی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت جمهوری‌خواهان باید همین الان اوباماکر شکست‌خورده را لغو کنند و بر سر طرح نظام خدمات درمانی جدیدی کار کنند که از نقطه صفر شروع شود. دموکرات‌ها ملحق می‌شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید