حقایقی عجیب از زندگی عروس‌های داعشی

    کد خبر :58062

بیوه‌ها و زنان عضو داعش که از چنگ تروریست‌ها گریخته‌اند، به توصیف وضع اسف‌بار خود در مناطق تحت اشغال این گروه تروریستی پرداختند.

به گزارش افکارنیوز، عروس‌های داعش که از چنگال این گروه تروریستی گریخته‌اند واقعیت زندگی تحت خلافت خودخوانده داعش را به زبان آوردند.

این زنان زمانیکه داعش قلمروش را در سوریه و عراق از دست داد به قاچاقچیان پول دادند تا آنها را فراری دهند. گفته می‌شود شماری از عروس‌های داعش در یک اردوگاه در 30 مایلی شمال رقه در سوریه حبس هستند.

بر اساس گزارش سی‌ان‌ان یکی از این زنان -که از فرانسه برای پیوستن به داعش به سوریه آمده بود- گفت از بازگشت به اروپا به همراه پسر 14 ماهه‌اش ناامید شده بود. او می‌گوید داعش وعده‌ یک زندگی جدید و یک همسر وفادار به او داده بود؛ اما با داعشی‌هایی مواجه شد که غرق در «ارتباطات جنسی» بودند. او می‌گوید زن‌ها در جلسه‌های دوست‌یابی 20 دقیقه‌ای شرکت می‌کردند تا به عنوان همسر عناصر داعش انتخاب شوند.

مردان و زنان رزومه‌هایی را می‌نوشتند و نام، سن خود و همچنین مشخصات همسری که مورد نظرشان بود را وارد آن می‌کردند. سپس در جلسات 15 تا 20 دقیقه‌ای با هم صحبت می‌کردند و اگر دو طرف راضی بودند ازدواج می‌کردند.

زن نامبرده پس از مرگ همسرش، 4600 پوند به قاچاقچیان داد تا او را فراری دهند و حالا آرزوی بازگشت به فرانسه و از سر گرفتن زندگی گذشته‌ خود را دارد.

3 خواهر اندونزیایی نیز که با امید ازدواج با مردان «مسلمان واقعی»، پول زیادی را برای ورود به مناطق تحت اشغال داعش پرداخت کردند. آنها می‌گویند با این تفکر که تحت خلافت خودخوانده داعش به خدمات بهداشتی و تحصیلات رایگان دست می‌یابند به سوریه سفر کردند. اما این سه خواهر هرگز با مردان داعشی ازدواج نکردند. یکی از این سه خواهر می‌گوید: «داعشی‌ها می‌گویند برای خدا می‌جنگند؛ اما آنچه در ذهن آنها است زن و ارتباط جنسی است».

یک معلم سوری که بیوه شده است نیز با اشاره به شرایط نامناسبش می‌گوید: «خودم نمی توانم خودکشی کنم و می خواهم کسی من را بکشد».

با ادامه‌ پیشروی نظامی در مناطق تحت کنترل داعش جزئیات بیشتری درباره‌ی این گروه تروریستی به دست می‌آید. نیروهای دموکرات سوریه (SDF) با کمک ائتلاف بین‌المللی از 6 ژوئن حملاتی را برای آزادی رقه آغاز کرده‌اند و از آن زمان مناطقی را از چنگال داعش پس گرفته‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید