هواوی میت ایکس در دستان مدیرعامل هواوی رویت شد

    کد خبر :580255

مدیرعامل هواوی که از میت ایکس به‌عنوان گوشی اصلی خود استفاده می‌کند، در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد که باید فعلا برای عرضه‌ی میت ایکس منتظر بمانیم.

در ماه مارس و پس از پرده‌برداری از سری P30 هواوی، ریچارد یو، مدیرعامل بخش امور مشتریان هواوی در یک نشست خبری حاضر شد. در آن جلسه، وی اشاره کرد که میت ایکس گوشی اصلی او بوده و برای انجام امور مربوط‌ به کار مانند مشاهده‌ی نمودارها و گراف‌‌ها و وب‌گردی، بسیار خوب عمل کرده‌است. از آن پس، هواوی تصمیم گرفته‌است که تاریخ عرضه‌ی نخستین گوشی تاشدنی خود را به‌عقب بیندازد تا از بروز ایرادهای سخت‌افزاری احتمالی، مانند اتفاقی که برای گلکسی فولد سامسونگ افتاد، پیش‌گیری کند.

درحالی که منتظر عرضه‌ی این محصول به بازار هستیم، شماری از خبرنگاران چینی، یو را در فرودگاه بین‌المللی شنژن به‌همراه هواوی میت ایکس خود مشاهده کرده‌اند. وقتی از او درباره‌ی عرضه‌ی این محصول پرسیدند، وی بدون ارائه‌ی جزئیات بیشتر پاسخ داد: «فعلا باید منتظر بمانیم».

 

میت ایکس به‌تازگی مجوز TENAA را دریافت کرده و پیش‌تر قرار بود که سپتامبر امسال به‌ بازار عرضه‌ شود.

براساس گزارش‌های دیگر، این دستگاه در مرحله‌ی تست‌های نهایی قرار دارد و ممکن است از ماه اوت در چین قابل‌خریداری باشد؛ اما عرضه‌ی جهانی آن ممکن است بسیار دیرتر صورت بگیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید