رایزنی مجلس با دولت برای حل مشکل بیمه تکمیلی ایثارگران

  • سیاسی
  • جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۵۴
    کد خبر :580112

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس گفت: عده‌ای از نمایندگان مجلس با دولت برای تأمین منابع مالی بیمه تکمیلی ایثارگران رایزنی کرده‌اند و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات آنان انجام می‌دهیم.

حجت الاسلام حسن نوروزی در گفتگو با مهر، با اشاره به اینکه مجلس پیگیر مطالبات به حق ایثارگران و جانبازان است، اظهار داشت: متأسفانه بنیاد شهید و امور ایثارگران و برخی از اداره‌های دولتی نسبت به مسائل ایثارگران کم‌کاری می‌کنند که ما به جد پیگیر هستیم تا مشکلات آنان حل و فصل شود.

وی ادامه داد: دولت به بیمه دی و برخی دیگر از بیمه‌ها بدهکار است و بدهی خود را تسویه نمی‌کند که این مسئله باعث شده است که ایثارگران و جانبازان دچار مشکلات عدیده‌ای شوند.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس تصریح کرد: بدهی دولت به بیمه دی نزدیک به ۲ هزار میلیارد تومان است و به همین دلیل آنان در مقابل دولت جبهه گرفته‌اند و بیماران ایثارگر و جانباز را ویزیت نمی‌کنند و به آنان دارو نمی‌دهند.

نوروزی با بیان اینکه نمایندگان ایثارگر مجلس با دولت برای تأمین منابع مالی بیمه تکمیلی ایثارگران رایزنی کرده‌اند، گفت: همچنین ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا دولت اعتبارات مورد نیاز بیمه دی را پرداخت کند و مشکلات دارویی و درمانی ایثارگران در اسرع وقت حل شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید