تصمیم نهایی با محمد بنا است

  • ورزشی
  • جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۳۵
    کد خبر :580090

آنالیزور داوری تیم ملی کشتی فرنگی گفت: ادامه همکاری و حضورم در کنار تیم ملی در رقابت‌های جهانی به تشخیص و تصمیم محمد بنا مربوط می‌شود.

مهدی آقاولی در حاشیه اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابتهای جهانی و گزینشی المپیک گفت: حدود ۶ ماه است که به عنوان آنالیزور داوری در کنار اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی حضور دارم. خوشبختانه در این مدت نیز شاهد پیشرفت روزافزون بسیار خوبی در سطح آگاهی و دانش کشتی گیران و مربیان با مسایل فنی و مقررات روز داوری هستم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضورش به عنوان آنالیزور تیم ملی او را از عرصه داوری دور نخواهد کرد خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان اینطور نیست، چراکه من در آخرین رویداد مهم داخلی که مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بود، در حساسترین کشتی قضاوت کردم. سال گذشته هم در رقابتهای جایزه بزرگ مجارستان حضور داشتم. مطمئنا امسال نیز با تصمیم و نظر کمیته داوران در میادین داخلی و بین المللی حضور خواهم داشت، چراکه مسئولیت و حرفه اصلی من داوری است.

داور درجه یک بین المللی کشتی ایران در خصوص اینکه آیا در رقابتهای جهانی هم در کنار تیم ملی خواهد بود یا خیر، اظهار داشت: به هر حال تصمیم گیرنده اصلی محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی است. طبیعتا حضور من در این مسابقات در کنار کادر فنی و کشتی گیران مثمرثمر خواهد بود اما به هر حال کادر فنی تیم ملی باید در این خصوص تصمیم گیرد.

آقاولی در پایان به پیشرفت محسوس اردونشینان تیم ملی در بحث مقررات داوری اشاره کرد و گفت: خوشبختانه هم اکنون تمامی بچه ها به خوبی با نکات کلیدی و مهم مقررات داوری که عدم آشنایی با آنها می تواند مشکل ساز باشد، اشراف خوبی پیدا کرده اند. این موضوع به میزان امیدواری کادر فنی هم افزوده و مربیان تیم ملی ضمن آشنایی بیشتر با این قوانین، خیالشان هم از نحوه برخورد کشتی‌گیران ملی پوش با مشکلات داوری در میادین مهم بین المللی راحت تر شده است.

به گزارش مهر، اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابتهای جهانی روز اول مرداد ماه آغاز شده و تا روز ۱۱ مردادماه در خانه کشتی ادامه دارد که اسامی اردونشینان تیم ملی به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: رضا خدری (البرز) پویا ناصرپور (خوزستان) امیرحسین خوانساری (خوزستان)

۶۰ کیلوگرم: مهرداد مردانی (خوزستان) شیرزاد بهشتی طلا (تهران) علیرضا نجاتی (قم) مهدی محسن نژاد (خوزستان) بهروز ملکی (خوزستان)

۶۳ کیلوگرم: محمد نوربخش (تهران) میثم دلخانی (فارس) سامان عبدولی (خوزستان)

۶۷ کیلوگرم: حامد تاب (خوزستان) محمدجواد رضایی (قم) محمد الیاسی (خوزستان) امین برزگر (قم)

۷۲ کیلوگرم: امین کاویانی نژاد (خوزستان) محمدرضا گرایی (فارس)

۷۷ کیلوگرم: محمدعلی گرایی (خوزستان) پژمان پشتام (تهران) پیام بویری (خوزستان) علی نوروزی (تهران)

۸۲ کیلوگرم: سعید عبدولی (خوزستان) مهدی ابراهیمی (قم)

۸۷ کیلوگرم: حسین نوری (البرز) محمدهادی ساروی (مازندران) مهدی فلاح (تهران) رامین طاهری (خوزستان) فردین عبدولی (خوزستان)

۹۷ کیلوگرم: مهدی علیاری (تهران) محمد یگانه (لرستان) علی اکبر حیدری (قم) محمد رسولی (خوزستان) مهدی بالی (مازندران) محمد نصرتی (تهران)

۱۳۰ کیلوگرم: امیر قاسمی منجزی (خوزستان) شهاب قوره جیلی (تهران) پارسا نظری (فارس) امین میرزازاده (خوزستان) نویداله قلی نوه سی (آذربایجان شرقی)

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید