مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد

وجود ۲۵۰۰ سازمان‌ مردم نهاد در کشور

    کد خبر :579888

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: در سال گذشته تعداد سازمان‌های مردم نهاد به ۲هزار و ۵۰۰ سمن رسید.

سجاد سالک امروز پنجشنبه در آیین اختتامیه گردهمایی دبیران و اعضای سازمان های مردم نهاد جوانان سراسر کشور با اشاره به دغدغه های جوانان اظهار کرد: جوانان در اجرای این همایش از ما به عنوان وزارت جوانان بودجه‌ای دریافت نکردند و پیگیری و دغدغه‌مندی آنها قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته سازمان های مردم نهاد به ۲۵۰۰ سمن رسیدند، ادامه داد: در برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هفت کارگاه برگزار خواهیم کرد که تاکنون پنج کارگاه برگزار شده است.

به گزارش ایسنا، مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به آغاز فرایند ارزیابی سازمان‌های مردم نهاد، تصریح کرد: جهت پیگیری و سنجش سازمان‌های مردم نهاد، فرایند ارزیابی را آغاز کرده‌ایم و تاکنون سازمان های مردم نهاد استان گلستان مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

سالک ادامه داد: یکی از کارگاه هایی که برگزار خواهیم کرد، کارگاه امداد و نجات است که توان علاقه‌مندان در امدادرسانی به بحران را تقویت می‌کند تا بتوانیم در مواقع مورد نیاز از آنها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه پیگیری مطالبات جوانان راهی جز سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد ندارد، گفت:امیدواریم بستر به وجود آمده فرصتی شود تا جوانان بتوانند در میهن خودشان قدم مثبت بردارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید