دستور رهبر معظم انقلاب برای تنظیم بازار و رفاه بیشتر مردم

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۲۴
    کد خبر :579402

هیئت دولت امروز چهارشنبه به ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور تشکیل جلسه داد.

آن گونه که پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری گزارش داده است، رئیس‌جمهور در بخشی از سخنان خود در این نشست، پس از تشریح اقدامات دولت در زمینه تنظیم بازار گفت: رهبر معظّم انقلاب دستور دادند که در خصوص تنظیم بازار تلاش مجدانه‌ای صورت بگیرد که قطعاً این کار نیز انجام خواهد شد تا شاهد رفاه بیشتر مردم باشیم.

یادآور می‌شد حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی امسال خود، مشکل اساسی کشور را همچنان مشکل اقتصادی دانسته و با اشاره به افزایش مشکلات معیشتی مردم در ماههای اخیر تصریح کردند: بخشی از این مشکلات مربوط به مدیریتهای نارسا در زمینه مسائل اقتصادی است که حتماً باید جبران شود، البته برنامه‌ها و تدابیری اندیشیده شده است که این تدابیر باید در طول سال جدید به ثمر بنشیند و مردم آثار آن را احساس کنند.

ایشان همچنین در یکی از دیدارهای مردمی خود در ماه‌های پایانی سال گذشته در مهم‌ترین توصیه‌ خود به مسئولان به‌خصوص دولتمردان تأکید کردند: اولویت کاری خود را حل مشکلات معیشتی مردم به‌ویژه قشرهای ضعیف قرار دهید، چراکه این مسئله اهمیت ویژه‌ای دارد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تمرکز دشمن بر مسائل معیشتی مردم گفتند: منابع کشور کم است اما چرا با وجود تذکرات مکرر، جریان‌ها و افرادی، ظالمانه این منابع را می‌بلعند و با دلال‌بازی و انحصارطلبی در تجارت، مانع پیشرفت کشور می‌شوند و در تقویت تولید داخلی کارشکنی می‌کنند.

رهبر معظم انقلاب در ادامه، مهم‌ترین کار مسئولان را رسیدگی به مشکلات معیشتی خواندند و افزودند: البته این کار فقط با پول پخش کردن حاصل نمی‌شود، باید مراقب جریان‌ها و دست‌های خطرناک و مضر بود، همچنان‌که این مسائل را بارها با جزئیات در جلسات کاری به مسئولان تذکر داده‌ایم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید