فراخوان برای دانش آموختگان محیط زیست در سامانه فرهنگیان کشور

    کد خبر :57855

معاون آموزشی و فنی سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی کشور گفت: دانش آموختگان محیط زیست می توانند در سامانه جامع (LTMS) ثبت نام کنند.

صمد رفیعی، معاون آموزشی و فنی سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در رابطه با تدریس کتاب درسی “انسان و محیط زیست” اظهار کرد: این کتاب با همکاری وزارت آموزش و پرورش و سازمان محیط زیست تهیه شده است و ما در خواستی که از مسوولان این وزارت خانه داشتیم این بود که در تدریس این کتاب از دانش آموختگان رشته محیط زیست که عضو سازمان نظام مهندسی بوده و برخی هم رتبه دار هستند، استفاده کنند.

وی افزود: حدود 10 در صد از اعضای نظام مهندسی دانش آموخته در این زمینه محسوب می شوند که بالغ بر 18 هزار نفر هستند.

رفیعی در خصوص جوابیه وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: در نامه ای که از آموزش و پرورش برای ما ارسال شد از کسانی که در این زمینه توانایی دارند خواسته شده تا در سامانه جامع http://ltms.medu.ir که مخصوص فرهنگیان است و با نام اختصاری (lTMS) شناخته می شود، ثبت نام کنند.

وی افزود: ما هم از دانش آموختگانمان خواستیم که به این سامانه مراجعه کنند و اطلاعات خود را ثبت کنند. در این دو روز استقبال خوبی از این موضوع شده و تعداد زیادی در این سامانه ثبت نام کرده اند. ما متن نامه را دو روز پیش برای استان ها ارسال کردیم تا همه در این سامانه ثبت نام کنند. ما همچنان پیگیر ثبت نام و پذیرفته شدن این افراد هستیم.

معاون آموزشی و فنی سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی کشور در پایان گفت: پس از قبول این افراد در آموزش و پرورش، باید آموزش های لازم جهت تدریس کتاب درسی به آنها داده شود تا برای حضور در مدارس و آموزش دانش آموزان آماده شوند. این کتاب در دوره دبیرستان ارائه می شود.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. م گفت:

    لطفا چگونگی ثبت نام را در سامانه توضیح دهید، همچین ثبت نامی در این سایت وجود ندارد!!!

دیدگاهتان را بنویسید