کامران در نطق میان دستور:

چرا مسئولان اموال خود را معرفی نمی‌کنند؟

    کد خبر :57828

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: در برنامه ششم آمده که همه مسئولان از ابتدای فروردین اموال و دارایی‌های خود را به سامانه معرفی کنند، چرا مسئولان اموال خود را معرفی نمی‌کنند؟

حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 27 تیر) در نطق میان دستور در صحن علنی پارلمان، با اشاره به موضوع انتخاب کابینه دوازدهم، اظهار داشت: رئیس‌جمهور وزرای کار‌آمد، متخصص، شجاع و جسور را انتخاب کند.

وی با اشاره به برنامه ششم توسعه کل کشور، افزود: در برنامه ششم آمده که همه مسئولان از ابتدای فروردین اموال و دارایی‌های خود را به سامانه معرفی کنند، چرا مسئولان اموال خود را معرفی نمی‌کنند؟ اینها زمینه اشرافی‌گرایی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، گفت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی زمانی اجرایی می‌شود که حاکم بر خود سخت بگیرد، حضرت علی(ع) فرمود حاکم باید زندگیش مانند فقیر‌ترین فقرا باشد.

کامران با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه آمده که به مطالبات فرهنگیان، ایثار‌گران و همچنین مطالبات نیرو‌های مسلح رسیدگی شود، خاطرنشان کرد: نه تنها براساس برنامه ششم به مطالبات اقشار گوناگون توجه‌ای نشده، بلکه در موردی فرد ایثارگر را نیز اخراج کرده‌اند.

وی با اشاره به معضل آب در کشور تصریح کرد: بسیاری از رود‌خانه‌ها در سراسر کشور مانند رود‌خانه استان اصفهان خشک شده‌اند. حکومت حق ندارد حقآبه مردم را بفروشد، اگر چنین کاری کند تخلف کرده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه در آینده کشور دچار مشکل کم‌آبی خواهد شد، گفت: بیش از 5 میلیون نفر از مردم اصفهان دچار مشکل آب شرب هستند که مسئولان باید فکری برای این معضل در استان‌های مختلف کرده و برای حل معضل آب به صورت ملی فکر کنند.

منبع:تسنیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید