لاهوتی در نطق میان دستور:

قرار شد بانک مرکزی ۱۶۰۰ میلیارد باقیمانده پول سپرده‌گذاران کاسپین را بدهد

    کد خبر :57811

نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: در جلسه‌ای که هفته گذشته با سیف داشتیم، قرار شد تا برنامه‌ای بیاورند و ۱۶۰۰ میلیارد تومان باقیمانده مردم را بدهند.

مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 27 تیر) با اشاره به تحریم‌های اخیر سنا علیه برنامه موشکی کشورمان، اظهار داشت: آمریکایی‌ها از برجام ناامید شده‌اند و اکنون به دنبال تضعیف نیروهای امنیتی به ویژه سپاه پاسداران هستند.

وی افزود: وظیفه ما این است که همان‌طور که سپاه حافظ انقلاب است ما نیز تلاش کنیم تا حافظ این نهاد مقدس باشیم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به مشکلات سپرده‌گذاران در موسسه اعتباری کاسپین خطاب به نمایندگان مجلس، گفت: واقعیت را به سپرده‌گذاران کاسپین بگوییم. عزیزان سپرده‌گذاران کاسپین واقعیت موضوع این است، این موسسه خلاف قانون بوده و بانک مرکزی و مسئولان باید پاسخگو باشند که چطور می‌شود یک موسسه‌ تابلویی بلند کند و میلیاردها تومان سرمایه‌های مردم را جمع و سپس کلاهبرداری کند؟

لاهوتی ادامه داد: این موسسه امروز 12 هزار و 800 میلیارد تومان به مردم بدهکار است، این در حالی است که این موسسه 5 هزار و 600 میلیارد تومان از مردم پول وصول کرده و امروز تنها 4 هزار میلیارد اموال دارد.

وی با اشاره به جلسه نمایندگان با رئیس کل بانک مرکزی اظهار داشت: در جلسه‌ای که هفته گذشته با سیف داشتیم، قرار شد تا برنامه‌ای بیاورند و 1600 میلیارد تومان باقیمانده مردم را بدهند. آیا واقعا توانایی پرداخت این مبلغ را دارند؟ این در حالی است که اگر بخواهند سود مردم را هم بدهند باید 12 هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار داشته باشند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس ادامه داد: شورای عالی امنیت ملی و مسئولان تا دیر نشده اقدام کنند. این مسئله تا به بحران امنیتی تبدیل نشده به آن رسیدگی کنند.

لاهوتی با انتقاد از واردات بی‌رویه برنج اظهار داشت: شما را به خدا برای تامین منافع یک عده سودجو به کشاورزان خیانت نکنید،‌ چرا برنجی که کشاورزان با رنج فراوان تولید می‌کنند را نادیده گرفته و به راحتی به واردات برنج می‌پردازید؟

منبع:تسنیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید