مارول از فاز چهارم «انتقام جویان» پرده برداری کرد

    کد خبر :578025

روز گذشته کمپانی مارول به جز خبر رکورد شکنی «انتقام جویان» اخبار مهم دیگری را هم در پنل خودش در کامیک کان سن دیگو مطرح کرد.

مارول سال گذشته به کامیک کان نیامد ولی امسال دست پر تر از هر زمان دیگری به این رویداد مهم بازگشته است. این شرکت که با «انتقام حویان: پایان بازی» و «مرد عنکبوتی: دور از خانه» تابستان امسال فاز سوم فیلم های ابرقهرمانی خودش را به پایان برده بود، حالا از برنامه هایش برای فاز چهارم پرده برداری کرد.

اولین فیلم در فاز بعدی «بیوه سیاه» است. اثری مستقل برای اسکارلت جوهانسون که روز 1 می 2020 اکران خواهد شد. قرار است به جز اسکارلت جوهانسون که نقش اصلی را بازی خواهد کرد دیوید هاربر و ریچل وایز هم در این اثر حضور داشته باشند. ظاهرا تیزر تریلری هم برای این فیلم پخش شده که در آن از یکی از لوکیشن های اصلی این فیلم هم رونمایی شده است: بوداپست پایتخت کشور مجارستان.

بعد از این فیلم، دومین اثر «جاودانان» است. اثری با حضور کمیل نانجیانی، ریچارد مدن، سلما هایک و آنجلینا جولی که ظاهرا داستانی با محوریت نبرد خدایان دارد. جالب است بدانید در این فیلم دان لی نقش گیلگمش را بازی خواهد کرد. «جاودانان» در تاریخ 6 نوامبر 2020 روی پرده سینماهای جهان خواهد رفت.

12 فوریه 2021 «شانگ چی و افسانه 10 حلقه» منتشر خواهد شد. آکوافینا و تونی لئونگ بازیگران اصلی این فیلم خواهند بود هر چند سیمو لیو بازیگر اصلی در نقش شانگ چی خواهد بود. سازمان 10 حلقه پیشتر در «مرد آهنی» معرفی شده بود و حالا قرار است خط داستانی پر و پیمان تری داشته باشد.

اما آن دسته از مخاطبان سریال های مارول که از به پایان رسیدن «ماموران شیلد» ناراحت شده بودند احتمالا با شنیدن خبرهای زیر غرق در شادی و نشاط می شوند. وقتی بفهمند هم زمان با آنلاین شدن سیستم پخش VOD کمپانی دیزنی با نام «دیزنی پلاس» مارول سه سریال مهم خودش را از طریق آن پخش می کند. سریال اول «فالکون و سرباز زمستان» در پاییز 2020 پخش خواهد شد که آنتونی مک کی و سباستین استن نقش های خودشان در مجموعه انتقام جویان را بازآفرینی می کنند. بدمن اصلی این سریال هم دنیل برول با نقش زمو است.

«واندا ویژن» سریال دوم است که بهار 2021 پخش خواهد شد. این اثر با بازی الیزابت اولسن در نقش «اسکارلت ویچ» و پل بتانی در نقش «ویژن» آماده پخش می شود. داستان این دو سریال بعد از ماجراهای «پایان بازی» است و گفته می شود بازیگران دیگری از مجموعه «انتقام جویان» هم در این اثر حضور خواهند داشت.

خبر بعدی می تواند طرفداران کاراکتر «لوکی» را خوشحال کند. یک سریال مختص این شخصیت در راه است. داستان این فیلم هم قرار است بعد از ماجراهای «پایان بازی» باشد. تام هیدلستون بازیگر نقش لوکی که شخصا به پنل آمده بود با فریادهای «لوکی! لوکی» طرفدارانش رو به رو شد و به آنها وعده داد این سریال دنیای جدیدی را آغاز خواهد کرد. «لوکی» هم قرار است در بهار 2021 پخش شود.

روز 7 می 2021 بندیکت کامبربچ یک بار دیگر با شخصیت دکتر استرنج این بار در فیلم «دکتر استرنج و جهان های دیوانگی» به پرده های سینما باز می گردد. اثری که اسکات دریکسن آن را کارگردانی خواهد کرد. ظاهرا داستان سریال «واندا ویژن» به ماجراهای «دکتر استرنج» ختم می شود. به همین خاطر الیزابت اولسن در این فیلم هم حاضر خواهد بود. نکته جالب توجه این است که گفته می شود ژانر این اثر «ترسناک» خواهد بود تا این فیلم تبدیل به نخستین فیلم ترسناک در دنیای مارول شود.

تابستان 2021 یک سریال انیمیشن با عنوان «چه می شد اگر…؟» در «دیزنی پلاس» پخش می شود. این اثر قرار است آلترناتیوی برای جهان ابرقهرمانی مارول باشد و ابرقهرمان های این شرکت را در دنیایی دیگر نشان دهد. قرار است بسیاری از ابرقهرمان های مارول در این انیمیشن حاضر باشند.

پاییز 2021 سریال «شاهین چشم» در VOD دیزنی پخش می شود که جرمی رنر بازیگر اصلی آن است.

به گزارش تسنیم ،آخرین فیلم سینمایی که از آن خبر داریم «ثور: عشق و آذرخش» است. قرار است کارگردان «ثور: رگنوراک» تایکا وایتیتی برای کارگردانی این اثر بازگردد و ناتالی پورتمن در آن نقش یک ثور خانم را بازی کند. بدیهی است که در این فیلم همزوورث مثل همیشه ثور خواهد بود و تسا تامپسن هم نقش والکری را بر عهده خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید