نمایش «هیپولیت» در ایتالیا روی صحنه می‌رود

    کد خبر :577528

نمایش «هیپولیت» به کارگردانی فرزاد امینی در دومین حضور بین‌المللی خود، این بار در ایتالیا روی صحنه می‌رود.

نمایش «هیپولیت» به کاگردانی فرزاد امینی به دعوت از «تئاتر تاسکابیله» برگاموی ایتالیا که برگزارکننده فستیوال است، در جشنواره «آرکاته د آرته»، جمعه و شنبه، ٤ و ٥ مرداد روی صحنه می رود. در این جشنواره بین المللی گروه های بزرگی نظیر «تئاتر ووپرتال» پینا بائوش از آلمان و «تئاتر اودین» یوجنیو باربا شرکت می کنند و استادانی از کشورهای مختلف جهان در حاشیه این جشنواره ورک‌شاپ ها و سمینارهایی برگزار خواهند کرد. فرزاد امینی نیز با سمیناری با عنوان «تراژدی و بدن تراژیک» سخنرانی خواهد داشت.

این دومین حضور بین‌المللی «هیپولیت» بعد از فستیوال تئاتر زوگرافو در آتن-یونان است که در ایتالیا روی صحنه خواهد رفت و طبق جدول اعلامی از سوی دبیرخانه؛ «هیپولیت» در این فستیوال، جمعه ٢٦ و شنبه ٢٧جولای ساعت ۲۱:۳۰، در «تئاتر تاسکابیله» شهر برگامو اجرا خواهد شد.

در این نمایش بازیگران (بر اساس الفبا) عبارتند از: فرزاد امینی، نازنین بهرامی، علی تاریمی، رزیتا سبزه قبایی، رها سلیمانی، زهرا سوری، نیایش نهاوندی.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از طراح لباس: غزاله فراهانی کیا، طراح کلاه: بهناز علی آبادی، عکس: فیاض بهرام، دستیار کارگردان: نازنین زهرا برومند، ویدیو از تمرینات و تیزر: غلامرضا مشیری.

«هیپولیت» همچنین برای سال آینده در جولای ٢٠٢٠ به فستیوال «ریکونترست دوژون تئاترین یوروپین» که در شهر گرانابل فرانسه برگزار می‌شود، دعوت شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید