پلمپ شیرینی فروشی معروف در شهر کرمان

    کد خبر :57748

بازپرس شعبه ۵ و نماینده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از پلمپ یک واحد صنفی شیرینی فروشی معروف شهر کرمان به علت تهدید علیه بهداشت عمومی و عدم رعایت نکات بهداشتی خبر داد.

حمید گرامی اظهار داشت: یک واحد صنفی شیرینی فروشی معروف شهر کرمان به علت تهدید علیه بهداشت عمومی و عدم رعایت نکات بهداشتی پلمپ شد.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: در بازید شامگاه گذشته از اغذیه فروشی‌های سطح شهر کرمان، یک واحد رستوران غیرفعال و به یک آشپزخانه و شیرینی فروشی دیگر ۴۸ ساعت مهلت جهت رفع نواقص داده شد.

بازپرس شعبه ۵ و نماینده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با بیان اینکه در مجموع وضعیت بهداشتی اغذیه فروشی‌های کرمان مطلوب ارزیابی می‌شود، افزود: شامگاه گذشته هیات عالی امنیت غذایی، متشکل از کارشناسان اداره بهداشت، دامپزشکی، پلیس اماکن ونماینده دادستانی از تعدادی واحد صنفی اغذیه فروشی سطح شهر کرمان بازدید بعمل آوردند.

شایان ذکر است پیش از این دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان از تشدید بازدید‌های سرزده هیات عالی امنیت غذایی و بهداشتی شهر کرمان در سال 96 خبر داده بود.

طرح ارتقای امنیت غذایی در سال 1393 با هدف ایجاد امنیت غذایی و خوراکی برای شهروندان و «من باب» وظیفه مدعی العموم توسط دادستانی کرمان برای اولین بار در کشور راه اندازی گردیده است و قضات و هیات عالی بصورت دائم مراکز عرضه غذایی را مورد بازدید سرزده و رصد قرار می‌دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید