برنامه مبارزات نوجوانان ایران در روز نخست مشخص شد

  • ورزشی
  • یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ ۱۱:۲۴
    کد خبر :577414

اعضای تیم های ملی تکواندو نوجوانان دختر و پسر کشورمان در روز نخست از دهمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا به دیدار رقبای خود می روند.

در روز نخست این رقابت‌ها، تکواندوکاران اوزان ۴۵-، ۵۱-، ۵۹-، ۶۸- و ۷۸- کیلوگرم پسران و پیکارهای اوزان ۴۲-، ۴۶-، ۵۲-، ۵۹-، و ۶۸- کیلوگرم دختران به روی «شی هاپ چانگ» می روند که تیم کشورمان در هر ۱۰ وزن نماینده دارد.

بر همین اساس در گروه دختران مبینا کلی‌وند در وزن ۴۲- کیلوگرم پس از یک‌دور استراحت به مصاف برنده دیدار چین تایپه و فیلیپین می‌رود. مریم وسیله در وزن ۴۶- کیلوگرم ابتدا با مالزی و در صورت برتری با برنده دیدار اردن و تایلند پیکار می‌کند. در وزن ۵۲- کیلوگرم غزل سلطانی دور نخست با فلسطین و سپس برنده دیدار ژاپن و ویتنام را پیش رو دارد.

به گزارش مهر، تینا مدانلو در وزن ۵۹- کیلوگرم ابتدا با مغولستان، پس از آن به مصاف برنده پیکار ژاپن و تایلند خواهد رفت. آناهیتا توکلی در وزن ۶۸- کیلوگرم ابتدا با تکواندوکاری از ازبکستان و در ادامه با یکی از نمایندگان فیلیپین، چین تایپه و کره‌جنوبی مبارزه خواهد کرد.

در بخش پسران امیررضا متولد شهرستانی در وزن ۴۵- کیلوگرم دور نخستین گام حریفی از تایلند را پیش رو دارد و سپس با برنده چین و لبنان مبارزه می‌کند. علی توکلی در وزن ۵۱- کیلوگرم در اولین مبارزه خود با نماینده قزاقستان و سپس یکی از تکواندوکاران چین تایپه، ازبکستان و عربستان دیدار می‌کند. امیرسینا بختیاری در وزن ۵۹- کیلوگرم ابتدا تکواندوکاری از لبنان را پیش رو دارد و سپس به مصاف برنده دیدار اردن و قزاقستان می‌رود.

پدرام جمشیدی هم در وزن ۶۸- کیلوگرم در نخستین گام به مصاف نماینده تاجیکستان می‌رود و در صورت برتری با نماینده کویت دیدار خواهد کرد. در وزن ۷۸- کیلوگرم نیز علی اکبری ابتدا باید نماینده افغانستان و سپس با برنده دیدار لبنان و تایلند مبارزه می‌کند.

این دوره از مسابقات به مدت دور روز در امان جریان خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید