هاکی قهرمانی آسیا – تایلند| پایان کار زنان در آسیا، صعود مردان هاکی‌باز به دور دوم

  • ورزشی
  • جمعه ۲۸ تیر ۱۳۹۸ ۱۵:۱۶
    کد خبر :576535

بانوان ملی پوش هاکی ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی جدول A رقابتهای هاکی داخل سالن قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ برابر تیم ازبکستان بازی را واگذار کردند.

بانوان ملی پوش هاکی ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی جدول A رقابتهای هاکی داخل سالن قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ در استادیوم موج آبی شهر چونبوری تایلند برابر تیم قدرتمند ازبکستان متحمل شکست ۴ بریک شد و با جای گرفتن در رده سوم جدول، پس از قزاقستان و ازبکستان و بالاتر از فیلیپین و نپال از صعود به مرحله نیمه نهایی باز ماند.
تنها گل ایران توسط مهسا خالقی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. این تیم از سال ۱۳۸۸ تا کنون به هیچ تورنمنت بین المللی اعزام نشده بود.
در ادامه این رقابتها، تیم ملی هاکی مردان ایران در چهارمین بازی خود در ادامه هشتمین دوره هاکی داخل سالن قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ در استادیوم ورزشی موج آبی چونبوری تایلند با نتیجه پرگل ۱۸ بر۲ فیلیپین را گلباران کرده و با چهارمین برد پیاپی به عنوان صدرنشین راهی مرحله نیمه نهایی شدند.
در این دیدار نوید طاهری راد به تنهایی ۸گل- رضا نوروززاده ۴گل- محمد کریمی و امیرمهدی میرزاخانیان هر کدام ۲گل و امیرمهدی میرزاخانیان و یعقوب بهرامی هر کدام یک گل برای ایران وارد دروازه حریف کردند.
به گزارش فارس، تیم ایران صدرنشین گروه A در مرحله نیمه نهایی با سرمربیگری ابوالفضل یوسفی از ساعت ۱۸:۳۰ فردا شنبه ۲۹ تیرماه به وقت محلی برابر ازبکستان تیم دوم گروه B رقابت جذاب و دیدنی خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید