تحویل مسکن مهر پردیس پس از ۵ سال تاخیر

    کد خبر :57632

در حالی شرکت عمران پردیس از تحویل واحدهای مسکن مهر فازهای ۵، ۸، ۹ قدیم و ۱۱ این شهر طی تیر، مرداد و شهریور امسال خبر داده که برخی از این واحدها باید سال ۹۱ به متقاضیان واگذار می‌شد.

به گزارش تسنیم، هفته گذشته شرکت عمران پردیس در اطلاعیه‌ای قیمت تمام شده واحدهای مسکن مهر فاز 9 قدیم را اعلام کرد. بر اساس جدول منتشرشده از سوی شرکت عمران پردیس آورده متقاضیان واحدهای مسکن مهر 9 قدیم با احتساب تسهیلات چهل میلیون تومانی از 245 هزار تومان شروع و به 45 میلیون تومان ختم می‌شود. بیشترین آورده متقاضیان مربوط به پروژه‌های هساست به‌طوریکه آورده متقاضیان در این پروژه‌ها بین 55 تا 85 میلیون تومان خواهد بود.

کمترین آورده متقاضیان نیز مربوط به واحدهای 49 متری تک خواب با 245 هزار تومان است.

این در حالی است که شرکت عمران در اطلاعیه‌ای دیگر زمان تحویل واحدهای مسکن مهر فازهای 5، 8، 9 قدیم و 11 پردیس را اعلام کرده است. بر این اساس واحدهای مسکن مهر فاز 5 که چند هفته پیش تعدادی از آنها با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و قائم مقام آخوندی به متقاضیان واگذار شد در هفته سوم و چهارم مرداد 96 در 14بلوک تحویل می‌شود.

تحویل واحدهای فاز 8 مطابق اعلام شرکت عمران قرار است از هفته چهارم تیرماه آغاز شده و تا هفته اول شهریور (همزمان با هفته دولت) به پایان برسد. همچنین برخی واحدهای مسکن مهر فاز 11 در قالب 31 بلوک قرار بود از هفته سوم تیرماه (هفته‌ای که گذشت) به متقاضیان تحویل شود. در نهایت نیز 5 بلوک از واحدهای مسکن مهر فاز 9 قدیم در هفته دوم مردادماه تحویل متقاضیان خواهد شد.

به گزارش تسنیم، برخی از پروژه‌هایی که شرکت عمران پردیس در اطلاعیه‌ خود از تحویل آنها به متقاضیان خبر داده، باید 5 سال پیش یعنی سال 91 واگذار می‌شد. با توجه به افزایش قابل توجه سهم آورده متقاضیان با وجود افزایش سقف تسهیلات برخی پروژه‌ها، به نظر می‌رسد شرکت عمران پردیس جریمه 5 سال تاخیر در تحویل را در حساب و کتاب آورده متقاضیان اعمال نکرده است.

در ماده 7 قرارداد متقاضیان مسکن مهر آمده است؛ «در صورت تاخیر غیرمجاز در تحویل مورد قرارداد از سوی پیش‌فروشنده به پیش‌خریدار به ازای هر ماه تاخیر معادل 0.5 درصد ثامن از سوی پیش فروشنده به پیش‌خریدار پرداخت و یا از میزان پرداخت مرحله سوم (آورده متقاضیان) کسر خواهد شد.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید