جدیدترین اخبار
۲۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۷ اقتصادی کد خبر :57612

پرشیای صفر و هزار ایراد

فروش خودروهای صفر سراسر ایراد یکی از مشکلات مهم مردم با شرکت های خودروسازی است که متأسفانه هنوز راه چاره ای برای آنها پیدا نشده است.

به گزارش تسنیم، نارضایتی مردم در خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروساز موضوعی است که در این سال ها به طروق مختلف بیان می‌شود با این وجود هنوز مردم درگیر این موضوع هستند و هیچ فکری برای آن نمی‌شود. این در حالی است که براساس قانون خودروسازان در قبال فروش خودرو باید تعهدات خود را نسبت به مشتریان انجام دهند.

تحویل خودروهای پر از ایراد، تعمیرات ناقص، سرگردانی مردم در تأمین قطعات و حتی نصب قطعات بی‌کیفیت بخشی از مشکلات امروز مردم با شرکت‌های خودروساز است اما خودروساز بدون توجه به این موارد فقط قیمت خودروها را افزایش می‌دهد.

به عنوان نمونه اخیراً شهروندی از طریق لیزینگ یک خودروی پژو پارس را خریداری کرده که بعد از تحویل خودرو در مسیر منزل متوجه می‌شود که دنده عقب و چراغ‌های خودرو ایراد دارد جالب آنکه وقتی به منزل می‌رسد تازه به عیب‌های دیگر این خودروی صفر پی برده و با نمایندگی ایران خودرو تماس می‌گیرد، آنها هم می‌گویند فردا خودرو  را به یکی از نمایندگی ها برده  تا تعمیرات لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه در نمایندگی متوجه شدم که سیم کشی خودرو هم ایراد دارد به خبرنگار تسنیم گفت: بعد از چند ساعت که تعمیرکاران مشغول بررسی ماشین بودند در نهایت اعلام کردند که کار ما نیست و باید به نمایندگی مرکزی مراجعه کنم چون جعبه فیوز و اگزوز خودرو خراب است.

وی اضافه کرد: در نمایندگی مرکزی هم سرگردان شدم و در نهایت شکایتی را تنظیم و به شرکت ارسال کردم. البته ۴۸ ساعت بعد از تحویل خودرو هم شکایتی را ارسال و خواستار تعویض خودرو شدم اما متأسفانه پاسخی دریافت نکردم.

این شهروند با بیان اینکه من ۹ روز است که خودرو را تحویل گرفته و فقط در مسیر نمایندگی برای تعمیر بوده ام، افزود: تماس های مختلفی با شماره  ۰۹۶۴۴۹ گرفتم  اما هنوز به نتیجه نرسیده ام.

وی اضافه کرد: با ماشین صفر فقط ۱۷۰ کیلومتر آنهم در مسیر تعمیرگاه رانندگی کرده‌ام.

وبگردی

روی خط خبر

  • لاوروف: اقدام‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران و سوریه موجب خشم ترکیه شده است
  • باید بساط بازی یک‌طرفه آمریکایی‌ها با برجام را برچید/ بعید است برجام منفعتی در آینده هم داشته باشد
  • کاربران مجازی به حساب زیباکلام رسیدند
  • نخستین واکنش سازمان هواپیمایی به آخرین اظهارنظر آمریکایی‌ها و خرید هواپیما از کانادا
  • پشت پرده ماجرای خداحافظی معاون اول از کابینه روحانی /محسن کوهکن: کارگزارانی ها اهل استعفا نیستند
  • بررسی بودجه ۹۷ در فراکسیون نمایندگان ولایی
  • یا چک شدن حساب بانکی یا انصراف از دریافت یارانه نقدی!
  • ۸ نفر و یک شرکت گری مارکت از رانت واردات هزار میلیارد سود کردند
  • محبوب‌ترین انرژی‌های پاک در سرمایه‌گذاری جهانی کدامند؟
  • افشاگری درباره پشت‌پرده بیت‌کوین
  • وزارت خارجه نسبت به تحولات عفرین واکنش نشان داد
  • دبیر شورای نگهبان: اغتشاشات اخیر ادامه فتنه‌ ۸۸ بود /برخی در لباس روحانیت گرفتار تشریفات هستند
  • رشیدپور و مدیری، بازیکنان تخریبی رسانه ملی!
  • خرازی با اسد دیدار کرد
  • تعطیلی دولت آمریکا یعنی چه؟
  • الجبیر: حمایت‌های مالی و تسلیحاتی ایران از أنصارالله متوقف شود!
  • وزارت امور خارجه به جای تهدید، پاسخ سوال منتقدان را بدهد
  • نرخ تورم به ۸.۲ درصد رسید
  • دردسرهای نظام ارزی مبهم برای تجار شناسنامه‌دار
  • تذکر کتبی ۲۰ نماینده به رئیس‌جمهور درباره انتقال آب دریای خزر
  • نامه مهناز افشار به معصومه ابتکار
  • گسترش یگان‌های نیروی دریایی ارتش تا مدار ۱۵ درجه برای نخستین بار
  • مشکل فنی دلیل قطع «کودک شو»
  • هیچ کس با شبکه‌های مجازی مخالف نیست/ دغدغه مردم بی‌بند و باری است
  • جمع آوری دستفروشان خیابان ولیعصر از امروز
  • دانش آموزان فعال “کلبه بازیافت مدارس” غرب تهران بن کتاب می‌گیرند
  • اجازه هیچ‌گونه تهدید از خاک کردستان علیه ایران را نخواهیم داد
  • دستمایه‌های امید درکشور بی‌شمار است
  • تحول در آموزش و پرورش نیازمند تغییر در ساختار مدیریت و تجهیزات است
  • سفیر چین در ایران: آماده بیشترین همکاری با خانواده‌های درگذشتگان سانچی هستیم