نسخه جدید گوشی اوپو رینو 10 ایکس زوم مختص طرفداران تیم بارسلونا عرضه شد

  • آرشیو
  • پنجشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ ۱۱:۰۹
    کد خبر :576014

شرکت اوپو نسخه بارسلونا ادیشن گوشی اوپو رینو 10 ایکس زوم (Oppo Reno 10x Zoom) را معرفی کرد. این نسخه با ظاهری آمیخته به رنگ پرچم کاتالان و پرچم تیم بارسلونا اسپانیا عرضه می‌شود.

شرکت اوپو امروز رسما نسخه‌ی جدیدی از گوشی اوپو رینو 10 ایکس زوم را مختص طرفداران تیم بارسلونا معرفی کرد. در حالی که جزئیات سخت افزاری این دیوایس مشابه نسخه‌ی اصلی آن است٬ اما از نظر ظاهری متفاوت بوده و رنگ و بوی تیم فوتبال بارسلونا را به خود گرفته است.

به گزارش گجت نیوز، اوپو برای این رنگ‌بندی جدید از پرچم کاتالان الهام گرفته است که شامل آبی و قرمز می‌شود. این رنگ‌بندی با گرادیان خاصی روی قاب پشتی شکل گرفته است و پرچم تیم بارسلونا را نیز می‌توانید در قسمت پایینی قاب پشتی مشاهده کنید.

اما ظاهر منحصر به فرد این نسخه‌ی رینو 10x زوم به همینجا ختم نمی‌شود. یک رابط کاربری ویژه نیز برای این دیوایس طراحی شده٬ آیکون‌ها و رینگتون‌ها همگی ویژه هستند و یک قاب آبی و قرمز نیز در جعبه‌ی گوشی قرار گرفته است. بدین ترتیب شما با در دست گرفتن این گوشی به همه ثابت می‌کنید که طرفدار دو آتیشه‌ی بارسلونا هستید.

نسخه بارسلونا ادیشن گوشی اوپو رینو 10 ایکس زوم از 4 مرداد عرضه می‌شود

اگر علاقه‌مند به خرید این دیوایس هستید٬ از 26 جولای (4 مرداد ماه) نسخه بارسلونا ادیشن گوشی اوپو رینو 10 ایکس زوم با قیمت 899 یورو در فروشگاه‌های اسپانیا به فروش خواهد رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید