با بازار پانیذ کیش بیشتر آشنا شوید

    کد خبر :575876

قطعا در کنار سیر و سفرهایی که به کیش داریم خرید از بازارهای بزرگ و زیبای آن یکی از بخش های بسیار هیجان انگیز و جذاب برای گردشگران داخلی و خارجی بوده و کمتر کسی را داریم که طی سفر به منطقه ای دست خالی به شهر و دیار خود بازگردد.

به ویژه خرید کردن و تماشای ویترین مراکز خرید جزء سرگرمی های بسیار مفرح برای بانوان بوده و جایگاه ویژه ای برای آن ها دارد. وجود مراکز خرید برای خیلی از گردشگران داخلی و خارجی برای جذب مسافر به این مناطق نیز قابل توجه است. در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از مراکز تجاری و اداری مهم و زیبای جزیره ی کیش آشنا کنیم:

بازار پانیذ کیش

یکی از ترین مراکز خرید و مهم تجاری در جزیره ی کیش  در تور کیش  بازار پانیذ کیش است که در استان هرمزگان، بخش شرقی جزیره ی کیش و در خیابان فردوسی قرار گرفته است. بازار پانیذ کیش یکی از بازارهای بین الملی کشور ایران است که 10 هکتار وسعت داشته و نزدیک به 207 باب مغازه را در خود جای داده است.

این مرکز خرید در سال 1378 شروع به کار کرده و در دو طبقه با نمای شیشه ای بسیار زیبا  و لوکس در یکی از مناطق و قطب مراکز تجاری و بازارهای معروف جزیره ی کیش نظیر بازارهای پردیس یک و دو و هایپر مارکت قرار گرفته و از محبوبیت ویژه ای برخوردار است.

ویژگی های بازار پانیذ کیش

*موقعیت قرار گیری بازار پانیذ در بین بازارها و مراکز خرید معروف و مشهور (قطب اصلی مراکز تجاری جزیره ی کیش).  *تنوع بسیار بالای محصولات و کالاهایی که در این مرکز به فروش می رسد.    *قیمت پایین و مناسب اجناس نسبت به نمونه های مشابه در مراکز دیگر.  *اجرای موسیقی زنده.   *اجرای برنامه ی متنوع، مفرح و شاد.

*برگزاری مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز ارزنده.  *برخورداری از امکانات رفاهی اعم از رستوران، کافی شاپ، کافی نت، فست فود و غیره.

یکی از دلایل اصلی محبوبت و شهرت بازار پانیذ کیش به خاطر ارزان بودن اجناس و کالاهایی ست که در این مرکز به فروش می رسد. شما در این مرکز می توانید اجناس مختلف و متنوعی را که نمونه های مشابه آن ها را خیلی ارزان تر و با قیمتی مناسب تر نسبت به دیگر مراکز خرید نمایید.بازار پانیذ کیش دارای 183 غرفه ی مجزا بوده و اجناس گوناگونی در این مرکز عرضه می شود.

جالب است بدانید که فروشگاه شهر چین در طبقه ی دوم بازار پانیذ کیش قرار گرفته است و شما تمامی اجناس چینی درجه یک، دو و سه را به راحتی در کیفیت های مختلف خریداری کنید. از مهم ترین کالاهایی که در این مرکز عرضه می گردد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

*انواع پوشاک و البسه ی (بچه گانه، زنانه و مردانه)  *انواع کیف و کفش  *انواع بدلیجات *انواع لوازم خانگی  *انواع لواز آشپزخانه  *انواع لوازم دکوری و تزئینی   *انواع ساعت های مچی و دیواری   *انواع لوازم آرایشی و بهداشتی   *سیستم های صوتی و تصویری *انواع عینک های طبی و آفتابی   *اسباب بازی های بسیار متنوع   *موبایل و تلفن همراه  *تجهیزات رایانه ای   *مواد غذایی و مکمل های غذایی  *انواع قهوه و شکلات و غیره

به گزارش سفر باتو ، خلاصه ی کلام این که بعد از تماشای فروشگاه ها و غرفه های متعدد و متنوع بازار پانیذ کیش و خرید از غرفه های گوناگون آن می توانید با خیالی آسوده در مکانی دنج و آرام و فارغ از هر چیزی در کافی شاپ ها و رستوران های باکلاس و دلچسب آن دقایقی را به استراحت پرداخته و در کنار آن انواع غذاهای لذیذ و نوشیدنی های خوشمزه و باب میل خود را سفارش داده و نوش جان نمایید.

لازم به ذکر است که بدانید که کافی شاپ و کافی نت در محوطه ی درونی بازار پانیذ کیش واقع شده اند و رستوران های شیک بیرون از محوطه ی بازار در طرفین این مرکز خرید آماده ی پذیرایی از میهمانان عزیز این دیار می باشند.

شما در جزیره ی کیش بعد از تماشا و خرید از این مرکز خرید دلنشین و دیدنی می توانید سری به مجموعه ی بولینگ مریم کیش بزنید چون در نزدیکی این بازار واقع شده و از تفریحات مفرح این مرکز نیز به همراه خانواده و دوستان بهره ی کافی را برده و لذت ببرید.

در پایان اشاره ی مختصری به تفریحات متنوع و بسیار مفرح این منطقه (جزیره ی کیش) خواهیم نمود:

از تفریحات هیجان انگیز جزیره ی کیش می توان پارک آهوان، روستای باغو، انواع تفریحات هیجان انگیز و دلچسب آبی و دریایی کیش، بازارها و مراکز خرید دیگر چون بازار سارینا و غیره، جایروکوپتر، کشتی یونانی، کارتینگ کیش، بازار ماهی فروشان، باغ پرندگان، پارک دلفین ها، خانه ی مردم شناسی بومیان کیش، مجموعه ی پارس سافاری کیش و غیره را نام برد. هر کدام از این مکان ها دارای جذابیت های خاص و منحصر به فردی بوده و تماشای آن ها و پرداختن به تفریحات متنوع کیش خالی از لطف نبوده و قطعا خاطرات خوشی را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید