رضایی: دوست دارم با سهمیه جهانی المپیکی شوم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ ۱۲:۱۰
    کد خبر :575578

ملی‌پوش کانوی ایران ابراز امیدواری کرد بتواند در مسابقات جهانی مجارستان سهمیه المپیک توکیو را کسب کند.

نبی رضایی ملی‌پوش کانوی ایران قرار است پنجم مرداد در مسابقات جهانی زیر 23 سال آبهای آرام به میزبانی رومانی شرکت کند. وی بعد از این رقابت‌ها راهی مجارستان می‌شود تا در مسافت هزارمتر برای کسب سهمیه المپیک 2020 شرکت کند.

رضایی  درباره تمریناتش، گفت: بعد از بازی‌های آسیایی با وجود اینکه به دلیل تغییرات، فدراسیون 4-5 ماهی اردو برگزار نکرده بود، من همراه با مربی‌ام یکی دو ماه بعد از بازی‌های جاکارتا تمریناتم را آغاز کردم. بعد از انتخاب آقای سهرابیان به عنوان رئیس و با تشکیل اردوها، باز هم من در بابلسر تمریناتم را پیگیری می‌کرد که با انتخاب پورعزیز به عنوان سرمربی، اردوهای ملی جوانان و زیر 23 سال به بابلسر منتقل شد.

وی افزود: در تست انتخابی شرکت و به عنوان نفر اول از خط عبور کردم. حالا قرار است در مسابقات زیر 23 سال جهانی شرکت کنم. با توجه به اینکه تخصص من در هزارمتر است علاوه بر این ماده در رومانی در ماده دیگری هم شرکت می‌کنم البته با 80 درصد آمادگی اما در رقابت‌های جهانی برای کسب سهمیه المپیک تلاش خواهم کرد.

رضایی خاطرنشان کرد: 5 نفر برتر مسابقات جهانی می‌توانند سهمیه المپیک 2020 توکیو را کسب کنند به همین دلیل شرایط سخت است. من هیچ وقت قولی برای مدال ندادم اما تمام تلاشم را می‌کنم بهترین نتیجه را بگیرم. در مسابقات قاره‌ای شانس زیادی برای کسب سهمیه داریم اما در رقابت‌های جهانی تلاش می‌کنم راهی فینال A شوم. هدف من این است با سهمیه جهانی در المپیک توکیو شرکت کنم.

به گزارش  فارس، کانوسوار ایران درباره حریفانش در مسابقات جهانی مجارستان، عنوان کرد: قایقرانانی از برزیل، لهستان، آلمان، آمریکا و چک بسیار قوی هستند. رکوردهای آنها را در کاپ‌های جهانی دیده‌ایم و 4-5 ثانیه اختلاف هست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید