معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی خبر داد

آغاز توزیع کتاب‌های درسی در کتاب‌فروشی‌ها از ۱۵ شهریور

    کد خبر :575567

معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت:دانش‌آموزانی که برای خرید کتاب‌های درسی در کتاب‌فروشی‌ها ثبت نام کرده اند، می توانند ۱۵ شهریور نسبت به دریافت اقدام کنند.

علی باقرزاده معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش درباره خبری که در برخی سایت ها به نقل از وی درباره کمبود کاغذ و آماده نشدن کتاب‌های درسی که درحال دست به دست شدن است، اظهار کرد: کتاب‌های درسی دوره ابتدایی و متوسطه اول و دوم چاپ شده و در حال توزیع است و افرادی که کتاب‌های درسی را از طریق سامانه الکترونیکی خریداری کردند مهر امسال کتاب‌های درسی را مدرسه دریافت خواهند کرد.

به گزارش مهر، معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی با اشاره به اینکه آن‌هایی که برای خرید کتاب‌های درسی در کتاب‌فروشی‌ها ثبت نام کرده اند، می توانند ۱۵ شهریور نسبت به دریافت اقدام کنند، مطرح کرد: کتاب‌های تمام مقاطع تحصیلی قبل از شروع سال تحصیلی در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت و هیچ کمبود کاغذ و کتابی برای سال تحصیلی جدید نداریم.

وی گفت: دانش آموزان پایه اول و دهم که اسامی آن‌ها در سامانه ثبت نام سناد ثبت شده است می‌توانند کتاب‌های درسی خود را از اول مهر از طریق مدرسه دریافت کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید