کافو به خاطر بدهی‌‌های سنگین، چوب حراج به اموالش زد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ ۱۵:۳۷
    کد خبر :575195

ستاره برزیلی سابق فوتبال رم به دلیل بدهی‌های هنگفتش مجبور به فروش بخش قابل توجهی از دارایی‌های خود شده است.

کافو دفاع راست برزیلی سابق تیم‌های فوتبال میلان، رم و تیم ملی برزیل به خاطر بروز یکسری مشکلات مالی بزرگ، به دردسر افتاده است. او بدهی‌هایی دارد که مجموع آنها به چندین میلیون یورو می‌رسد.

به گزارش نشریه «فولیا دسائوپائولو» برزیل، کافو به دلیل شکست خوردن پروژه‌ها و برنامه‌های مؤسسه تحت تملکش «آژانس ورزشی کاپی پنتا اینترنشنال فوتبال پلیر» که آن را به همراه همسرش اداره می‌کند، مجبور شده بخشی از دارایی‌های خود را بفروشد، اما به دلیل رقم بالای بدهی‌ها ممکن است او مجبور شود سه برابر چیزی که تاکنون فروخته را هم بفروشد تا آنها را تسویه کند.

کافو در این مورد به نشریه فولیا دسائوپائولو گفت: این مشکل من است و باید خودم آن را با فروش دارایی‌ها، خودرو و خانه‌ام حل کنم. ممکن است برای پرداخت بدهی‌هایم مجبور شوم، یکسری چیزها را از دست بدهم.

کافوی 49 ساله که در حال حاضر به‌عنوان سفیر جام جهانی 2022 قطر فعالیت می‌کند، در فاصله سال‌های 1997 تا 2008 نزدیک به 400 بازی برای تیم‌های رم و میلان انجام داد و با این تیم‌ها دو بار فاتح اسکودتو و یک بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد.

او همچنین با 142 بازی، رکورددار بازی در تیم ملی برزیل است و تنها بازیکنی محسوب می‌شود که در سه فینال متوالی جام جهانی (1994، 1998 و 2002) حضور داشته و در دو بار آن (1994 و 2002) طعم قهرمانی را چشیده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید