با دوربین دیجیتال بندانگشتی بدون لرزش فیلم بگیرید

    کد خبر :574855

استفاده از دوربین‌های دیجیتال فوق دقیق معمولا کار ساده‌ای نیست و باید آنها را با دست به دقت کنترل کرد، اما یک مدل کوچک و ساده از این دوربین‌ها با بند بر روی بدن محکم شده و قابل استفاده است.

اگر چه امروزه می توان از گوشی ها و دوربین های کوچک هم برای فیلم برداری استفاده کرد، اما این دوربین ها معمولا از مشکل ثبات تصویر رنج می برند و لذا ویدئوهای ضبط شده با آنها در صورت تحرک فیلم بردار لرزش زیادی دارد، همچنین زوم کردن با این دوربین ها باعث کاهش کیفیت تصاویر می شود.

اما دوربینی که توسط گروهی از محققان هنگ کنگی تولید شده و استاکم نام دارد، از توانایی ضبط 30 فریم در ثانیه با دقت 4K برخوردار بوده و ثبات تصاویر آن حتی در صورت تحرک فراوان فیلم بردار بالاست. دوربین یادشده از طریق بندهایی به دور بدن محکم می شود تا دست های فیلم بردار آزاد باشد.

دوربین یادشده برای ثبت فعالیت های ورزشی بسیار مناسب است و حتی می توان آن را تا 40 متر به زیر عمق آب برد و از شنا و غواصی نیز تصاویر زیبایی را به ثبت رساند.

یک برنامه سازگار با اندروید و iOS نیز برای دوربین یادشده طراحی شده که از طریق آن می‌توان تنظیمات دوربین را تغییر داد یا حتی دوربین را از راه دور و با استفاده از وای – فای کنترل کرد. این دوربین برای ضبط تصاویر آهسته با دقت 1080 پیکسل و با سرعت 120 فریم در ثانیه نیز قابل استفاده است.

دقت عکس های این دوربین 12 مگاپیکسل بوده و باتری آن بعد از چهار ساعت شارژ برای دوساعت استفاده قابل به کارگیری است. یک کارت حافظه اس دی 128 گیگابایتی را نیز می توان به این دوربین اضافه کرد، قیمت این دوربین که شهریور ماه به بازار می آید 99 دلار است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید