در مسابقات ژاپن مبارزات بهتری خواهم داشت

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ ۱۰:۱۷
    کد خبر :574205

جودوکار سبک وزن ایرانی که دو سال قبل به همراه تیم ملی ایران به هلند سفر کرد و دیگر به کشور بازنگشت، اوایل هفته جاری در رقابتهای بوداپست به روی تاتامی رفت.

رقابتهای گرندپری بوداپست با یک اتفاق تازه همراه بود و آن هم حضور یک تیم از جودوکاران پناهنده در این رویداد مهم بود. محمد رشنونژاد یکی از اعضای این تیم بود که با یک پیروزی و یک شکست از دور مسابقات خارج شد.

سایت رسمی فدراسیون جهانی جودو در گزارشی در این خصوص نوشت: در میان همه اعضای این تیم، محمد رشنونژاد از همه با تجربه تر است. جودوکار ۲۳ ساله ایرانی با مدال طلای نقره و برنز قاره‌ای، به دنبال عنوان جهانی است. مردی جوان و عاشق جودو.

به گزارش مهر، رشنونژادگفته که من جودو را بسیار دوست دارم، رؤیای من جودو است، برای جودو زندگی می‌کنم. این ابتدایی‌ترین حرفای این جودوکار است، او متولد شده تا جودوکار باشد.

وی در رقابتهای بوداپست و در اولین مبارزه «دانیل مونوری» از مجارستان را با اجرای زیبای فن «اوچی ماتا» ضربه فنی کرد و در مبارزه دوم باخت و حذف شد ولی با احساس خوبی به هلند بازگشت.

او در پایان گفت: اگر من در ماه آینده به مسابقات قهرمانی جهان در توکیو برگردم، مبارزات بهتری به نمایش خواهم گذاشت.با لبخند می‌گویم که امید زیادی دارم و آینده از آن من است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید