رد مال 100 میلیارد تومانی بین مالباختگان سکه «ثامن»

    کد خبر :573844

وکیل پرونده مالباختگان سکه ثامن از واریز وجه غالب طلب موکلان خبر داد و گفت: در حال حاضر مبلغ وجوه توقیف شده 70 میلیارد تومان است و با احتساب اموال غیرمنقول، 100 میلیارد تومان می‌شود که بین مالباختگان توزیع خواهد شد.

رسول کوهپایه‌زاده گفت: با تدبیر رئیس قوه قضاییه و دستور رهبری مقرر شده که در مرحله دادسرا رد مال اتفاق بیفتد و با اینکه حکمی هنوز صادر نشده اما این وجوه بین مالباختگان تقسیم شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر وجه غالب بین موکلان تا امروز واریز شده و الباقی براساس شماره حساب شبا در حال واریز است.

وکیل پرونده مالباختگان سکه ثامن گفت: رد مال صورت گرفته و این اقدام در نوع خود بی‌نظیر است و این مالی که بین موکلان توزیع می‌شود 30 درصد مطالبات را تشکیل می‌‌دهد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مبلغ وجوه توقیف شده 70 میلیارد تومان و با احتساب اموال غیرمنقول که باید ارزیابی شده و به مزایده گذاشته شود 100 میلیارد تومان می‌شود که بین مالباختگان توزیع خواهد شد.

به گزارش فارس، کوهپایه‌زاده ادامه داد: از سوی دیگر مالباختگان سکه ثامن پس از دریافت قسمتی از مطالبات خود براساس وعده‌ای که از روز اول داده بودند و قرار شده بود هر زمانی که به طلب خود برسند درصدی از حق‌ الوکاله را به حساب موسسات خیریه از جمله محک، بهزیستی، کمیته امداد، سیل‌زدگان (هلال‌احمر) و برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و حمایت از خانواده‌های آ‌نها واریز کنند.

وی گفت: این اقدام که در نوع خود بی‌نظیر است در شرایطی اتفاق می‌افتد که این افراد در وضعیت نامناسب مالی هستند اما در چنین روزهایی در تدارک آزادی زندانیان هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید