پلیس به تفریح زشت دو جوان موتورسوار پایان داد

  • حوادث
  • یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۸ ۱۲:۲۸
    کد خبر :573720

رئیس کلانتری 150 تهرانسر از دستگیری راکبان یک دستگاه موتورسیکلت خبر داد که آینه‌های خودروهای پارک شده در کنار خیابان را با استفاده از ضربات مشت تخریب کردند.

30 دقیقه بامداد امروز تعدادی از شهروندان در تماس با پلیس 110 اعلام کردند راکبان دو دستگاه موتورسیکلت اقدام به تخریب تعدادی خودرو در بلوار اصلی تهرانسرکرده‌اند.

با اعلام این خبر به سرعت عوامل عملیات کلانتری 150 تهرانسر به همراه واحدهای گشتی برای دستگیری وارد عمل شده و پس از 30 دقیقه جست‌وجو و گشت‌زنی هدفمند در محدود خیابان نهم تهرانسر این موتورسواران رؤیت شدند.

در ادامه دو دستگاه موتورسیکلت گشتی مأموران انتظامی اقدام به تعقیب و گریز با این افراد کرده و پس از حدود 20 دقیقه تعقیب و گریز موفق به توقیف یکی از موتورسیکلت‌ها و بازداشت راکب و سرنشین آن شدند.

متهمان 19 و 20 ساله این پرونده به کلانتری انتقال یافته و بعد از انجام آزمایشات اولیه مشخص شد این افراد اقدام به شرب‌خمرکرده و به جهت تفریح آینه‌های خودروهای پارک شده در کنار خیابان را با استفاده از ضربات مشت تخریب کرده‌اند.

به گزارش فارس، سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ رئیس کلانتری 150 تهرانسر با اعلام این خبرگفت: با مقام قضایی هماهنگی صورت گرفت و دستور بازداشت این دو نفر صادر شد.

وی از تمام شهروندانی که شب گذشته خودروی آنها در محدوده تهرانسر تخریب شده است، درخواست کرد برای طرح شکایت به کلانتری 150 تهرانسر مراجعه کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید