جایزه تماشاگران جشنواره ویلادوکند به «روتوش» رسید

    کد خبر :57358

فیلم کوتاه «روتوش» به کارگردانی کاوه مظاهری، برنده جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره ویلادوکند پرتغال شد و عوامل این فیلم جایزه خود را به مریم میرزاخانی تقدیم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم اختتامیه جشنواره ویلادوکند پرتقال فیلم کوتاه «روتوش» به کارگردانی کاوه مظاهری به عنوان فیلم برگزیده تماشاگران این دوره جشنواره معرفی شد. این در حالی است که عادله چراغی طراح صحنه و لباس این فیلم، که به نمایندگی از گروه سازنده فیلم در جشنواره حضور داشته، از طرف عوامل این جایزه را به خانواده ریاضی‌دان بزرگ، مریم میرزاخانی تقدیم کرد.

در قسمتی از بیانیه عوامل فیلم آمده است: «متاسفانه روز گذشته خبردار شدیم که جهان ما یکی از نوابغ بزرگ ریاضی به نام مریم میرزاخانی را از دست داد. گروه ما تصمیم گرفته این جایزه را به خاطر قدردانی از او، به خانواده‌اش تقدیم کند.»

جشنواره فیلم «ویلادوکند» مهم‌ترین جشنواره فیلم کوتاه کشور پرتغال است که از سال ۱۹۹۳ هر ساله در شهر ویلادوکند پرتغال برگزار می‌شود.

عواملی که در ساخت این فیلم کوتاه با کاوه مظاهری همکاری داشته‌اند، عبارتند از بازیگران: سونیا سنجری، محمدحسین زیکساری، هانا فولادی فرد، آزاده آبادپور، سیامک فارسی، هانیه مفلح، فروغ عزیزی، نگین احمدی، شیرین هراتی، مدیر فیلم‌برداری: محمدرضا جهان پناه، طراح صحنه: عادله چراغی، تدوین: پویان شعله‌ور، طراحی گریم: حسنا خان محمدی، صدابردار: هادی معنوی پور، صداگذار: حسین قورچیان، مدیر تولید: علی جانب اللهی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: حامد نجابت، اصلاح رنگ و نور: محسن خیرآبادی، طراح پوستر: علی باقری، سرمایه‌گذاران: انجمن سینمای جوانان ایران، کاوه مظاهری، پویان شعله‌ور، گیلناز میرمشتاقی، تهیه‌کننده: کاوه مظاهری، تهیه‌شده در انجمن سینمای جوانان ایران.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید