رضا رویگری پس از ۱۰ سال روی صحنه می‌رود

    کد خبر :573501

رضا رویگری بعد از ۱۰ سال دوری از صحنه تئاتر، در نمایش «حسن کچل» به کارگردانی امید اسدی و با همراهی همسرش به ایفای نقش می‌پردازد.

رضا رویگری بازیگر با سابقه تئاتر، سینما و تلویزیون که طی ۱ دهه گذشته از تئاتر فاصله گرفته بود، درباره بازگشت مجدد خود و ایفای نقش بر صحنه تئاتر  گفت: آخرین بار تابستان سال ۸۸ با نمایش «مرغ مینا» به کارگردانی تاجبخش فناییان و در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفتم و از آن زمان تا امروز در هیچ اثری به ایفای نقش نپرداخته‌ام.

وی با اشاره به بازگشت خود به صحنه تئاتر بعد از ۱۰ سال دوری، افزود: قرار است با نمایش «حسن کچل» نوشته زنده‌یاد علی حاتمی به صحنه تئاتر بازگردم.

به گزارش مهر،رویگری با بیان اینکه حضور در اثری به قلم زنده‌یاد علی حاتمی انگیزه بالایی به او برای حضور مجدد بر صحنه تئاتر داده، درباره زمان و مکان اجرای این اثر نمایشی توضیح داد: این اثر با کارگردانی امید اسدی و در تماشاخانه خصوصی «ایران تماشا» به صحنه می‌رود و قرار است از ۵ مرداد اجرای عمومی این اثر نمایشی را شروع کنیم.

این بازیگر با سابقه تئاتر در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه نمایش «حسن کچل» اثری موزیکال است، اظهار کرد: قرار است در نمایش «حسن کچل» همسرم تارا کریمی نیز به ایفای نقش بپردازد و در این نمایش با همسرم همبازی هستم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید