آمادگی انجمن‌های اسلامی دانشجویان اروپا برای برگزاری نشست کاندیداها با ایرانیان خارج از کشور

  • سیاسی
  • سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۲۰:۰۲

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا آمادکی خود را برای برگزاری جلسات هم اندیشی کاندیداهای ریاست جمهوری با ایرانیان خارج از کشور اعلام کرد.

 شهاب نوروزیان علم دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا با  صدور نامه‌ای  آمادگی این تشکل دانشجویی را برای برگزاری جلسات هم اندیشی مستقیم کاندیداهای ریاست جمهوری و دانشگاهیان خارج کشور  اعلام کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: کمتر از یک ماه به برگزاری یکی از مهم‌ترین رخدادهای سیاسی ایران، انتخابات ریاست جمهوری، به عنوان یکی از نمادهای وحدت و یکپارچگی ملت ایران باقی مانده است.رخدادی که،مطابق با اصل ششم قانون اساسی بر اداره امور کشور به وسیله اتکا به آرای مردم صحه می‌گذارد.

این نامه می‌افزاید: امروز انقلاب اسلامی ایران، با وجود نشیب و فرازهایی که طبیعت هر حرکت رو به جلو است، همچنان عزتمندانه و با قدرت به سمت قله‌های افتخار به پیش می‌رود. به جرات می‌توان ادعا کرد که آنچه تاکنون این حرکت عظیم را از آفات و بلایای داخلی و خارجی ریز و درشت پیرامون آن مصون داشته و محافظت کرده،هم‌دلی تک تک ایرانیان و وحدت ملی و همگرایی با کاروان‌ سالار انقلاب بوده است.

در بخشی دیگر از این نامه تاکید شده است: اصرار مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری عموم هموطنان در این رویداد نیز به منظور مصونیت این کاروان از گزند توطئه‌های دشمنان و حوادث روزگار در ادامه راه است.قطعا مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی با حضور دوباره خود در پای صندوق‌های رای در روز انتخابات و نصب‌العین قرار دادن منویات رهبری انقلاب، یک حماسه دیگر را رقم خواهند زد و با یک نگاه مثبت و پیشرو به مسائل مبتلا به نظام و انقلاب در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و عقیدتی-سیاسی، دولتی کارآمد، پرتحرک، همه جانبه‌نگر، انقلابی و متکی به توان داخلی را بر خواهند گزید.

در ادامه این نامه با اشاره به اینکه اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان در اروپا به عنوان بزرگترین و با سابقهترین تشکل دانشجویی خارج کشور در راستای رسالت دانشجویی،که همانا پیشتازی در فعالیتهای مطالبهگرایانه و روشنگرانه است، خود را موظف به ورود در این جشن ملی می داند، یادآور شده است:این تشکل دانشجویی ضمن اعلام بیطرفی و نداشتن سوگیری نسبت به نامزدهای انتخاباتی،برای ایجاد فضای برابر به منظور معرفی برنامه‌های کاندیداهای محترم به دانشجویان و متخصصان خارج کشور و نیز انتقال مطالبات دانشجویی و  نیز دغدغه‌های ایرانیان خارج از کشور به نامزدهای انتخاباتی یا نمایندگان ایشان از طریق تماس مستقیم، اعلام آمادگی می‌کند.

دبیرکل این اتحادیه دانشجویی تاکید کرد: این اتحادیه میتواند با در اختیار گذاشتن فضا و زمان مساوی این امکان و موقعیت را برای همه کاندیداها فراهم آورد که به صورت رو در رو و مستقیم با هموطنان خارج کشور به تبادل نظر بپردازند. قطعا این یک فرصت منحصر به فردی هم برای کاندیداهای محترم ریاست جمهوری و هم دانشجویان خارج کشور خواهد بود و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا با افتخار میتواند میزبان این هم اندیشی و ارتباط باشد.

در پایان این نامه خاطرنشان شده است: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا ضمن تاکید مجدد بر اصل بیطرفی، بار دیگر از جامعه هوشیار دانشگاهی کشور و نیز تک تک هموطنان عزیز میخواهد تا برای مشارکت جدی در تعیین سرنوشت خویش، در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا حضور فعال داشته، یک حماسه تاریخی دیگر را رقم زده و برگ زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار کشورمان بیافزایند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید