ایستگاه‌های جدید خط 6 و 7مترو تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود

    کد خبر :573356

تا پایان سال گفت: در حال حاضر پایتخت بيش از 223 كيلومتر مترو دارد.

علی امام در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک با سامانه مدیریت HSE شهرداری تهران که با حضور حمید چوبینه، دبیر شورای عالی سامانه مدیریت HSE شهرداری تهران در راستای استقرار اثر بخش نظام مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست(HDE- MS) برگزار شد، گفت: امیدواریم فرایند توسعه نظام بهداشت، ایمنی و محیط زیست در این شرکت با دقت و حسن نظارت بر اجرای صحیح آن انجام پذیرد.

وی با اظهار امیدواری از ثمر بخش بودن این همکاری دوجانبه برای طرفین تفاهم نامه، بیان داشت: با توجه به فعالیت ها و اقدامات سنگین و عظیم شرکت مترو در زیر زمین و شرایط خاص شهر تهران؛ به طور طبیعی رعایت موارد مربوط به HSE از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است،تا محیط مترو فضایی امن برای شهروندان باشد.

امام با اشاره به سیر تاریخی ساخت مترو در جهان ، گفت: از زمان ساخت متروی کلانشهرها از جمله لندن بیش از 160 سال می گذرد اما روند ساخت و ساز مترو در کشور ما تنها مربوط به چند دهه اخیر است که با تلاش های شبانه روزی همه دست اندرکاران امر؛ امروز شاهدیم متروی تهران با بیش از 223 کیلومتر در بیش از 120 ایستگاه مشغول خدمات رسانی به مردم است که در همه این اقدامات توجه به سلامت هموطنان در تمامی مراحل ساخت مد‌‌نظر ما بوده است.

به گفته مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو)، اجرای رسمی سیستم ایمنی و محیط زیست توسط سامانه HSE شهرداری تهران، منجر به شناسایی دقیق خطرات، ارزیابی و کنترل ریسک‌ها در فرایند ساخت و ساز تونل ها و ایستگاه های مترو خواهد شد.

امام با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری بخشی از ایستگاه‌های خطوط 6 و 7 وارد مدار بهره برداری می‌شود، گفت: رعایت بهداشت، ایمنی و مسایل مربوط به محیط زیست ضمن توجه به سلامت ، رفاه و آسایش شهروندان، اتفاق خوبی را در شهر رقم خواهد زد.

به گزارش فارس، وی با تاکید بر سیاست های شهردار تهران مبنی بر ایجاد نهایت مطلوبیت و آسایش برای شهروندان، تصریح کرد: این امر از وظایف خطیر شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) به شمار می آید تا در راستای رضایت مردم گام برداریم به طوری که به هیچ فردی در پروژه های مربوط به مترو؛ آسیب و صدمه ای وارد نشود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید