فتاح:

هیچکس نباید از مراجعه به کمیته امداد نا امید برگردد

    کد خبر :573282

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه مددکاران خط مقدم این نهاد محسوب می‌شوند گفت:هیچکس نباید از مراجعه به کمیته امداد نا امید برگردد.

سیدپرویز فتاح در یازدهمین دوره فرهنگی، آموزشی و زیارتی مددکاران در مشهد، با تاکید بر ضرورت برخورد احترام‌آمیز مددکاران با مددجویان و نیازمندان افزود: مددکاران در برخورد با افراد نیازمند اگر نمی‌توانند کمک مالی داشته باشند، تواضع، تکریم، ایجاد رضایتمندی، خوشرویی و ابراز محبت را در اولویت قرار دهند.

وی راه حل مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان علیه کشورمان را عمل جهادی و انقلابی از سوی مسئولان دانست و ادامه داد: با توجه به هجمه‌های دشمن و نشانه گرفتن سفره‌های مردم و افزایش مراجعات به کمیته امداد، هیچکس نباید از در این نهاد نا امید برگردد.

رئیس کمیته امداد از رضایت مقام معظم رهبری و مردم نسبت به این نهاد به عنوان بزرگترین سرمایه یاد کرد و گفت: باید فرهنگ‌های خوبی مانند سرکشی از نیازمندان با حضور مسئولان و خیران در جامعه توسعه و ترویج یابد.

فتاح با اشاره به ارتقای رفتاری مددکاران در برخورد با مددجویان بیان کرد: مددکاران کمیته امداد در حوادثی مانند زلزله کرمانشاه و سیل امسال در کمک‌رسانی به مددجویان تلاش همه جانبه‌ای داشتند و رضایت مردم و مددجویان را جلب کردند.

وی با تاکید بر اهمیت تکریم مددجویان افزود: به منظور تسهیل در امر سفر به مشهد مقدس و فراهم کردن شرایط زیارت مددجویان تحت حمایت، زائرسرای کرامت ساخته شد که اسکان مددجویان در مکانی نزدیک به حرم مطهر و با پذیرایی مناسب صورت می‌گیرد.

به گزارش مهر، رئیس کمیته امداد، پرداخت کمک هزینه اجاره‌بها و تخصیص اعتبار برای رهن مسکن مددجویان را از اقدامات امسال کمیته امداد برشمرد و ادامه داد: از جمله فعالیت‌های کمیته امداد در سال‌های اخیر، حذف صف برای ورود به چرخه حمایتی، پرداخت کمک‌هزینه ازدواج و یا جهیزیه و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی است.

فتاح با اشاره به اینکه برای اشتغال‌زایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اعتبارات خوبی با همکاری دستگاه‌های مربوطه تخصیص داده شده است، ادامه داد: امسال در این بخش شاهد افزایش سقف اعطای تسهیلات از ۲۰ میلیون به ۵۰ میلیون تومان در بخش اشتغال شهری و روستایی هستیم.

شایسته ذکر است در این دوره آموزشی چهار روزه ۱۶۸ مددکار از هشت استان کشور حضور داشتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید