انیمیشن ۸ دقیقه ای می سازم

    کد خبر :57321

صادق جوادی کارگردان عرصه انیمیشن از ساخت یک اثر ۸ دقیقه ای با عنوان «بادهای پاییزی، بادهای بهاری و دو کبوتر» سخن گفت.

صادق جوادی کارگردان عرصه انیمیشن در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت خود گفت: به تازگی پیش تولید یک انیمیشن کوتاه ۸ دقیقه ای با عنوان «بادهای پاییزی، بادهای بهاری و دو کبوتر» را برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرده ام و قرار است این اثر با تکنیک ۲ بعدی و به شیوه آبرنگ ساخته شود.

وی افزود: این اثر درباره کبوتری است که جفت خود را گم کرده است و در یک شب پاییزی به دنبال جفت خود می گردد اما در این بین انسان هایی را می بیند که گمگشته ای دارند، به همین ترتیب حلقه اتصالی می شود تا آنها گمشده های خود را پیدا کنند. درواقع «بادهای پاییزی، بادهای بهاری و دو کبوتر» تم شاعرانه ای دارد.

جوادی عنوان کرد: با توجه به اینکه انجام درست مراحل پیش تولید در تولید یک اثر انیمیشنی بسیار موثر است به نظرم بهتر است این مرحله را به خوبی بگذرانیم ضمن اینکه در حال حاضر همزمان مراحل بازنویسی های نهایی «بادهای پاییزی، بادهای بهاری و دو کبوتر» نیز سپری می شود.

این کارگردان در پایان صحبت هایش بیان کرد: داستان این اثر برگرفته از یکی از کتاب هایی است که در کانون منتشره شده بود و همانطور که گفتم تم شاعرانه ای دارد از همین رو همه گروه های سنی می توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید