۱۵ سال زندان در انتظار خواننده جنجالی آمریکایی

    کد خبر :573140

رابرت سیلوستر کلی، خواننده سیاهپوست آمریکایی در صورت تایید اتهاماتش، به ۱۵ سال زندان محکوم خواهد شد.

رابرت سیلوستر کلی که به لقب آر کِلِی مشهور است این هفته به دلیل برخی اتهامات، توسط پلیس فدرال دستگیر شد و هم اکنون در زندان شیکاگو به سر می‌برد.

با اعلام یکی از وکلای صاحب نام لس آنجلس که در زمینه جرایم علیه کودکان فعالیت می‌کند، در صورت تایید شدن اتهامات وارده به آر کلی او حداقل به ۱۵ سال زندان محکوم خواهد شد.

اتهامات او شامل سیزده مورد آزار جنسی است که برخی از این موارد مربوط به آزار کودکان است که در سال ۲۰۰۸ مرتکب شده بود. با این حال او و وکیلش اعلام کرده اند کلی هم در اتهامات قبلی و هم در اتهامات جدیدی که به وی وارد شده، کاملا بی گناه است.

اتهامات جدید وی در دستور کار پلیس فدرال قرار گرفته و قطعا عواقب بدتری برای او نسبت به دادگاهی که در سال ۲۰۰۸ گذرانده بود، خواهد داشت. کسانی که به این نحو متهم و بازداشت می‌شوند، بیش از حد معمول به زندان محکوم خواهند شد.

گفتنی است، لیدی گاگا که پیش از این در سال ۲۰۱۳ به صورت مشترک با کلی یک قطعه موسیقی منتشر کرده بود، آن را از تمام برنامه‌های پخش موسیقی حذف و از همکاری با او نیز عذرخواهی کرد. اخیرا تعدادی از آهنگ‌های آر کلی هم به دلیل محتوای نامناسب از سایت‌های موسیقی این کشور حذف شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید