پیوند کلیه، خواننده معروف را خانه‌نشین کرد

    کد خبر :572869
خواننده مشهور موسیقی سول، پاپ و فانک به دلیل پیوند کلیه مدتی از دنیای موسیقی دور خواهد بود.

 استیوی واندر اسطوره آمریکایی دنیای موسیقی اعلام کرد که به دلیل جراحی پیوند کلیه، مدتی از موسیقی دور خواهد بود.

این خواننده ۶۹ساله، روز شنبه در فستیوال BST لندن، گفت: “من خوبم؛ من خوبه خوبم. همه چیز درسته و یک پیوند کلیه خواهم داشت. می خواستم بدونید که به اینجا اومدم تا عشقم رو به شما ابراز کنم و از محبت همه شما تشکر کنم. به شایعات اصلا توجه نکنید چون خودم بهتون گفتم که قضیه از چه قراره! من خوبم، دوستتون دارم و امیدوارم خداوند شمارو حفظ کنه.”

 

به گزارش نوا، استیو واندر قبل از این جراحی، سه اجرا انجام داد و پس از آن لندن را ترک کرد و به بیمارستانی رفت که کلیه اهدا شده در آن قرار دارد.

استیو واندر خواننده، ترانه‌سرا، نوازنده و تهیه‌کنندهٔ موسیقی آمریکایی است. او از سال ۲۰۰۹ سفیر صلح سازمان ملل در موضوع افراد دارای معلولیت است.

واندر که در کودکی، به کودک خارق‌العاده مشهور شده و در بزرگسالی یکی از پرافتخارترین موسیقی‌دانان پاپ در نیمهٔ دوم قرن بیستم به‌شمار رفته است، تا به امروز ۲۲ جایزهٔ گرمی، یک جایزهٔ یک عمر دستاورد گرمی و یک اسکار بهترین ترانه را دریافت کرده و بیش از ۳۰ ترانه راه یافته به جمع ده ترانه برتر روز داشته‌است.

او در سال ۱۹۸۹ به تالار مشاهیر راک اند رول و قبل از آن در سال ۱۹۸۳ به تالار مشاهیر ترانه‌سرایان راه یافت. واندر همچنین در سال ۱۹۹۹ موفق به دریافت جایزهٔ موسیقی پولار شد که باب دیلن و ری چارلز به‌ترتیب برندگان این جایزه در سال‌های قبل و بعد از او هستند

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید