آزادکاران اوزان نخست حریفان خود را شناختند

  • ورزشی
  • جمعه ۲۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۶:۴۲
    کد خبر :572846

قرعه‌کشی پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا برگزار شد و نمایندگان ایران در این اوزان، حریفان خود را شناختند.

به گزارش مهر، رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا از صبح فردا (شنبه) و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر چونبوری تایلند آغاز می‌شود.

قرعه نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۱۱ نفر حضور دارند، پوریا ترکمان در دور نخست به مصاف ترکی حازوازی از عربستان می‌رود و در صورت گذر از این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی معروف اف از ازبکستان و شیء یو از چین تایپه می‌رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم علیرضا اشکیور در دور اول با سوراویت سریناک از تایلند سرشاخ می‌شود و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در در دوم با برنده کشتی میان هوانگ از کره جنوبی و توکتومامبتو از قرقیزستان مبارزه می‌کند. در این وزن ۱۴ نفر شرکت کرده‌اند.

در وزن ۷۰ کیلوگرم که ۱۱ کشتی گیر حضور دارند، محمدصادق فیروزپور در دور نخست با جان ژائو از چین کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی در این دور در مبارزه بعدی به مصاف برنده مبارزه سوزوکی از ژاپن و دوسجانوف از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۱۰ کشتی گیر شرکت کرده‌اند، عبداله شیخ اعظمی در دور اول با راتاناچوت جانسورن از تایلند کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان کابیکنوف از قزاقستان و عزیزبایف از قرقیزستان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم علیرضا رکابی در دور نخست به مصاف رحمان روسیدانمیو از چین می‌رود و در صورت شکست این کشتی گیر، در دور دوم به مصاف میونگ سئوک چو از کره جنوبی می‌رود. در این وزن ۱۱ نفر حضور دارند.

مسابقات پنج وزن دوم این رقابت‌ها نیز روز یکشنبه برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید