پلیس هیچ دخالتی برای دریافت هزینه در پارکینگ‌های موتورسیکلت ندارد

    کد خبر :572742

رئیس پلیس راهور پایتخت در خصوص پارکینگ موتورسیکلت که در چند نقطه از تهران به صورت پایلوت در حال اجراست، گفت: اصل ایجاد و ساماندهی این کار درست است اما پلیس هیچ دخالتی برای دریافت هزینه آن ندارد.

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور پایتخت در خصوص اجرای طرح پایلوت راه‌اندازی چند پارکینگ موتور در چند نقطه از تهران و اینکه آیا پلیس راهنمایی و رانندگی بر آن پارکینگ‌‌ها نظارت دارد یا خیر،‌ اظهار داشت:‌ پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در محدوده پارکینگ‌های موتورسیکلت که توسط شهردای تهران در چند نقط از تهران تعبیه شده، نه کنترل دارد و نه مأموری در آن پارکینگ‌ها مستقر کرده است.

رئیس پلیس راهور پایتخت با تأکید بر این مطلب که اقدام شهرداری در ایجاد پارکینگ برای موتورسیکلت‌ها کار درستی است، گفت: پارک موتورسیکلت‌ها باید ساماندهی شود، در غیر این صورت شاهد پارک موتورها در خیابان‌ها، پارک‌ها و معابر دیگری خواهیم بود که باعث مزاحمت رفت و آمد مردم می‌شود.

به گزارش فارس،سردار مهماندار در پاسخ به این سؤال که پارکبان‌های موجود در این پارکینگ‌ها عنوان می‌کنند که اگر هزینه را نپردازید پلیس شما را جریمه می‌کند، تصریح کرد: قطعا پلیس هیچ دخالتی در این خصوص ندارد، اما اینکه چگونه هزینه گرفته شود را شورای اسلامی شهر مصوب می‌کند که هزینه‌ها چطور دریافت شود و تصمیم‌گیری در این خصوص مختص خودشان است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس فقط مطالبه انضباط‌بخشی و ساماندهی پارکینگ‌ها را از شهرداری داشته است اما درباره دریافت هزینه هیچ دخالتی ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید