ایران پرچم‌دار مبارزه با مواد مخدر در جهان معرفی شد

    کد خبر :572216

معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: ایران به عنوان پرچم‌دار مبارزه با مواد مخدر در جهان معرفی شد.

ناصر اصلانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در جلسه شورای هماهنگی استان سیستان و بلوچستان، کمیته‌های ۵ گانه اقدامات خود را در عرصه مقابله، فرهنگی و پیشگیری اعلام کردند و در این جلسه سه مصوبه داشتیم.

وی ادامه داد: مشکلات اردوگاه مرکز درمان ماده ۱۶ که به سپاه استان واگذار شده را با کمک استاندار حل خواهیم کرد تا ظرف یک ماه آتی با حضور دبیرکل ستاد مبارزه به مواد مخدر کشور افتتاح شود.

معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر درخصوص افزایش همکاری‌های بین‌المللی برای مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: امروز ایران به عنوان اولین کشوری است که در بحث مواد مخدر، به عنوان پرچم‌دار مبارزه با مواد مخدر جهان معرفی شد.

به گزارش ایسنا،وی خاطر نشان کرد: این معرفی شدن مستلزم این است که سازمان ملل و کسانی که وظیفه انسانی دارند و به دنبال حفظ کرامت انسانی هستند در این راه کمک کنند اما متأسفانه این اتفاق نمی‌افتد و امروز ایران به تنهایی در مقابل بزرگترین تولیدکننده مواد مخدر در منطقه که افغانستان است، ایستادگی می‌کند.

اصلانی عنوان کرد: ایران علیرغم اینکه وظیفه مبارزه داخلی را دارد، وظیفه مبارزه با ترانزیت را نیز عهده دار است و ما نمی‌توانیم از این معضل غافل شویم و دستور رهبری این است که مبارزه کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید