خبر جدید وزیر ارتباطات درباره واردات گوشی تلفن همراه

    کد خبر :571796

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در زمینه واردات گوشی تلفن همراه هماهنگی بین گمرک و ناجا برقرار شده و تنها مسافران می‌توانند از شرایط ورود تلفن همراه مسافری استفاده کنند.

محمد‌جواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت واردات تلفن همراه به کشور، گفت: براساس آمار سامانه واردات گوشی تلفن همراه در خردادماه، کاهش چشمگیری نسبت به اردیبهشت ماه داشته است، البته در اردیبهشت دو برابر میزان ماه‌های قبل واردات داشته‌ایم.

وی افزود: کاهش واردات گوشی تلفن همراه در خرداد‌ماه می‌تواند به دلیل انباشت تلفن همراه در اردیبهشت ماه باشد و بخشی از این کاهش می‌تواند به دلیل مشکلات در کانال‌های رسمی واردات باشد.

وزیر ارتباطات که با خبرگزاری خانه ملت گفت‌وگو کرده است، ادامه داد: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و وزارت صنعت، معدن و تجارت واردات تلفن‌های همراهی که ارز دولتی به آنها تخصیص یافته را پیگیری می‌کنند.

آذری‌جهرمی با بیان اینکه پروژه ریجستری تلفن همراه جاری بوده و متوقف نشده است، تصریح کرد: در بحث تلفن‌های همراه مسافری مباحثی مطرح شده که هر گوشی تلفن همراهی را به نام مسافر ثبت می‌کردند که در این راستا بین گمرک و ناجا هماهنگی برقرار شده و تنها مسافران می‌توانند از شرایط ورود تلفن همراه مسافری استفاده کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید