دستگیری جاعلان تراول‌چک و دلار

  • حوادث
  • چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ۱۲:۳۲
    کد خبر :571709

جاعلان دلار و تراول چک توسط ماموران پلیس تهران دستگیر شدند.

حوالی ساعت چهار صبح روزگذشته عوامل گشت کلانتری شهدا حین گشت‌زنی در محدوده استحفاظی خود به سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید که حین جابه‌جایی لوازم بودند، مشکوک شده و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند اما راننده پراید به محض رؤیت عوامل انتظامی متواری شد.

با فرار راننده پراید تعقیب و گریز برای دستگیری این فرد آغاز شد و مدتی بعد مأموران راننده و دیگر سرنشین این خودرو را دستگیر و به همراه خودرو به کلانتری منتقل کردند.

با انتقال متهمان به کلانتری، مأموران اقدام به بازرسی از داخل خودرو کردند که در جریان آن حدود 500 تراول 50 هزارتومانی، 55 تراول 100 هزار تومانی و اسکناس‌های 100 دلاری جاسازشده و جعلی به همراه مقادیری موادمخدر را از داخل پراید کشف کردند.

مأموران در ادامه با هماهنگی با سرپرست دادسرای ناحیه 14 تهران وارد مخفیگاه متهم شده و در آنجا نیز ادوات تولید اسکناس جعلی از جمله چهار پرینتر و اسکنر مخصوص جعل اسکنانس کشف شد.

به گزارش ایسنا، همچنین در مخفیگاه متهم خانم جوانی نیز حضور داشت که مشخص شد وی با متهم در جعل اسکناس فعالیت دارد که این زن نیز به کلانتری انتقال یافت.

سرهنگ رضا حیدری؛ رئیس کلانتری 110 شهدا با اعلام این خبر گفت: شهروندان تا حد امکان از کارتهای اعتباری استفاده کرده و در صورت لزوم حین دریافت تراول، به شناسه‌های امنیتی تراول توجه کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید