قلعه رومیان آنتالیا را بهتر بشناسیم

    کد خبر :571243

یکی از بی نظیرترین و تاریخی ترین جاذبه های موجود در شهر آنتالیا، قلعه رومیان آنتالیا می باشد که با داشتن بالغ بر 2000 سال قدمت خود توانسته است در سواحل دریای مدیترانه خود نمایی کند. اگر شما نیز قصد سفر به آنتالیا را دارید توصیه می کنیم که بازدید از قلعه رومیان آنتالیا را در اولویت های خود قرار دهید.

آیا شما نیز قصد بازدید از قلعه رومیان آنتالیا  در تور آنتالیا را دارید؟ آیا می دانید که بهترین زمان بازدید و دسترسی به قلعه رومیان آنتالیا چگونه می باشد؟ آنتالیا یکی از شهرهای ساحلی کشور ترکیه می باشد که با داشتن جاذبه های طبیعی و تاریخی بی نظیر خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی را به سوی خود جذب کند. در نظر داشته باشید که از معروف ترین جاذبه های این شهر می توان به قلعه رومیان آنتالیا اشاره نمود که با داشتن قدمت بسیار طولانی و معماری منحصر به فرد خود توانسته در اولویت بازدید بسیاری از گردشگران و توریست ها واقع شود. بسیاری از مردم محلی شهر آنتالیا برای گذراندن یک پیک نیک بسیار عالی، این مکان را در اولویت های سفر خود قرار می دهند به همین جهت شما می توانید آخر هفته های بسیار شلوغی را در این مکان مشاهده کنید.

بهترین زمان بازدید از قلعه رومیان آنتالیا

یکی از مهمترین سوالاتی که از سوی بسیاری از گردشگران و مسافران ارائه می شود بهترین زمان برای بازدید از قلعه رومیان آنتالیا می باشد که در این خصوص می توان گفت گردشگران و توریست ها می توانند در هر فصلی از سال از قلعه مذکور بازدید داشته باشند چرا که منظره ی حاکم بر این قلعه چنان زیبا و دلنشین می باشد که در هر فصلی زیبای مختصی را داشته و گردشگران می توانند با توجه به اوقات فراغت خود یکی از بهترین این فصل ها را انتخاب کرده و بازدید کنند. البته به نظر بسیاری از گردشگران فصل بهار و تابستان بهترین فصل های بازدید از این جاذبه ی تاریخی می باشد که گردشگران می توانند از آن بازدید داشته باشند.

موقعیت جغرافیایی قلعه رومیان آنتالیا

قلعه رومیان شهر انتالیا با داشتن قدت بالایی 2000 سال توانسته است به یکی از قدیمی ترین مکان های تاریخی در شهر آنتالیا تبدیل شود و منظره تماشایی بسیار خاصی را به شهر آنتالیا ببخشد. در نظر داشته باشید که در طول سال های مختلف از این برج به عنوان فانوس دریایی استفاده شده است که رفت و آمد کشتی های تجاری و حملات احتمالی دزدان دریایی را از طریق این برج کنترل می کردند. گردشگران می توانند در هر ساعاتی از روز از این قلعه بسیار شگفت انگیز بازدید داشته باشند و بهترین تصاویر را با دوربین های عکاسی حرفه ای خود به ثبت برسانند.

فاصله قلعه رومیان آنتالیا از سایر جاذبه های گردشگری این شهر به شکل زیر می باشد:

*خانه و موزه آتاتورک:0.6 کیلومتر    * پارک کرال اوغلو:0.5 کیلومتر    * برج ساعت: 0.75 کیلومتر     *دروازه هادریان: 0.65 کیلومتر

معماری قلعه رومیان آنتالیا

به گزارش سفر باتو ، یکی از شگفت انگیز ترین و چشمگیرترین موضوعاتی که در هنگام بازدید از قلعه رومیان آنتالیا توجه گردشگران و مسافران را به سوی خود جذب می کند، معماری این قلعه می باشد. ارتفاع این قلعه حدود 14 متر بوده که این امر سبب شده تا از دریای مدیترانه به راحتی قابل مشاهده باشد. سازه ی اصلی که در این قلعه به کار رفته است، سنگ می باشد که معماران رومی توانسته است با نهایت ظرافت این سنگ ها را در کنار یکدیگر قرار دهند. پله های پیچ در پیچ و دالان های باریک این قلعه از دیگر حیرت انگیزترین معماری قلعه رومیان آنتالیا می باشد. البته در نظر داشته باشید که این قلعه در زمان حکومت های بسیار مختلف مورد بازسازی و مرمت واقع شده است تا اینکه امروزه به یکی از پربازدیدترین جاذبه های تاریخی این شهر به شمار بیاید.

امکانات پیرامون قلعه رومیان آنتالیا

همانطور که در بخش های قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، موقعیت قرار گیری قلعه رومیان آنتالیا در تور آنتالیا  سبب شده است که گردشگران بسیار زیادی بازدید از این مکان تاریخی را در اولویت های خود قرار دهند. توجه داشته باشید که مسافران و توریست هایی که از این مکان بازدید می کنند می توانند از سایر امکانات موجود در پیرامون آن نیز بهره مند شوند که از مهم ترین این امکانات می توان به باشکوه ترین و مجلل ترین رستوران ها و کافی شاپ ها اشاره نمود. همچنین گردشگران می توانند از مرکز خرید پیرامون این مکان تاریخی نیز بازدید داشته و بهترین و با کیفیت ترین سوغاتی های مورد نظر خود را تهیه و خریداری کنند. گردشگران همچنین می توانند در فضای سبز حاکم بر اطراف قلعه رومیان آنتالیا به استراحت و تمدد اعصاب و روان خود پرداخته و بهترین لحظات را در کنار دوستان و خانواده خود داشته باشند. این قلعه یکی از بهترین و دیدنی ترین قلعه های موجود در کشور ترکیه می باشد و توانسته است در لیست بازدید بسیاری از تورهای مسافرتی نیز قرار بگیرید.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید