جریمه۱۲۰۰دلاری به دلیل دشمنی با ایران و همراهی با آمریکاواسرائیل

    کد خبر :570832

دادگاهی در استرالیا فردی را که اقدام به نصب پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی بر فراز یکی از پل های شهر سیدنی کرده بود، محاکمه کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از صدای استرالیا، دادگاه فردی که به نشانه اعتراض به دولت جمهوری اسلامی ایران و اعلام همبستگی با آمریکا و اسرائیل به طور غیر قانونی بر روی «هاربر بریج» سیدنی رفته بود، در این شهر برگزار شد.

نقی پیرزاده ۳۳ ساله متهم بود که صبح روز یکشنبه به طور غیرقانونی از هاربر بریج بالا رفته و پرچم‌های دوران پهلوی، آمریکا، اسرائیل و استرالیا را از پل آویزان کرده بود. او همچنین متهم بود که با پارک کردن خودروی خود در محل غیر مجاز باعث بروز اختلال در عبور و مرور خودروها شده و ترافیک سنگینی بوجود آورده بود.

نقی پیرزاده پیش از این نیز در ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ به دلیل بالا رفتن از هاربر بریج دستگیر و به قید ۱۸ ماه «رفتار خوب» آزاد شده بود.

رابرت ویلیامز، قاضی دادگاه محلی مرکزی سیدنی روز دوشنبه نقی پیرزاده را در اتهامات فوق مجرم شناخته و برایش حکم صادر کرد.

طبق حکم قاضی، پیرزاده باید ۹ ماه خدمات اجتماعی (intensive corrections order) انجام دهد و در همین حال حق ندارد از پنج کیلومتری هاربر بریج به این پل نزدیک‌تر شود.

قاضی دادگاه همچنین متهم را به دلیل جرم مرتکب شده در ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ به پرداخت هزار و ۲۰۰ دلار جریمه نقدی محکوم کرد.

مایکل منتاج، وکیل مدافع نقی پیرزاده گفت که سپری کردن یک شب در بازداشتگاه تأثیر عمیقی بر موکلش داشته بطوری که او به هنگام صحبت کردن در صبح روز دوشنبه گریه کرده است.

منتاج همچنین در خارج از دادگاه گفت که موکلش از مردم و پلیس استرالیا برای هرگونه مشکلی که این کار او به وجود آورده عذرخواهی کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید