قیمت خودرو در بازار امروز دوشنبه ۱۷ تیر؛ ساینا پنج میلیون گران شد!

    کد خبر :570480
قیمت خودرو در بازار آزاد حسابی از رمق افتاده و دیگر نای گران شدن ندارد. انگار که دیگر کسی کاری به کار بازار خودرو ندارد، طوری که از اول هفته تا حالا قیمت خودروهای داخلی نهایتا یک میلیون تومان جابه‌جا شده‌اند و تغییرات خاصی به خود ندیده‌اند.
قیمت روز پراید در بازار آزاد امروز ۴۵ میلیون تومان است و تغییر چندانی نسبت به دیروز نداشته. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با یک میلیون افزایش به ۸۵ میلیون رسیده و تیپ ۵ روی ۱۰۱ میلیون تومان ثابت مانده. سمند، دنا، رانا، تیبا ۲، جک و MVM نسبت به دیروز تغییر قیمت نداشته‌اند و با همان قیمت‌های قبلی در بازار آزاد فروخته می‌شوند.
به گزارش فرارو، ساینا امروز شرایط ویژه‌ای دارد. برای اولین بار ساینا رینگ آلمینیومی پا به بازار گذاشته که قیمت کارخانه آن پنج میلیون تومان بالاتر از قیمت ساینا معمولی است. ساینا رینگ آلمینیومی درب کارخانه با قیمت ۶۱ میلیون تومان تحویل داده می‌شود و با ۵۰۰ هزار تومان اختلاف وارد بازار آزاد شده.

قیمت روز محصولات سایپا

محصولات سایپا امروز نشان دادند که به همان قیمت‌های قبلی راضی هستند و خیال تکان خوردن از جایشان را ندارند. قیمت پراید امروز در بازار آزاد ثابت مانده و پراید ۱۳۱ با قیمت ۴۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و با اختلاف هشت میلیونی نسبت به قیمت مصوب کارخانه فروخته می‌شود. پراید وانت یا همان سایپا ۱۵۱ در بازار ۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است و تغییری نسبت به دیروز نداشته. با این حال پراید هاچ‌بک امروز حدود ۱۰۰ هزار تومان گران شده و ۵۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود که تقریبا ۱۲ میلیون بالاتر از قیمت مصوب کارخانه است.

قیمت روز تیبا ۲ ثابت مانده و با همان قیمت دیروز یعنی ۵۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود که تقریبا هشت میلیون گران‌تر از قیمت مصوب کارخانه است. تیبا صندوق‌دار بیشترین افزایش قیمت را در بین محصولات سایپا از آن خود کرده و ۶۰۰ هزار تومان گران شده است.

ساینا امروز شرایط ویژه‌ای دارد. برای اولین بار ساینا رینگ آلمینیومی پا به بازار گذاشته که قیمت کارخانه آن پنج میلیون تومان بالاتر از قیمت ساینا معمولی است. ساینا رینگ آلمینیومی درب کارخانه با قیمت ۶۱ میلیون تومان تحویل داده می‌شود و با ۵۰۰ هزار تومان اختلاف وارد بازار آزاد شده.

قیمت روز محصولات سایپا دوشنبه ۱۷ تیر مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
سایپا ۱۱۱
۵۱,۱۰۰,۰۰۰
۵۱,۰۰۰,۰۰۰
۳۹,۶۸۱,۰۰۰
 سایپا ۱۳۱
۴۵,۳۰۰,۰۰۰
۴۵,۳۰۰,۰۰۰ ۳۷,۶۴۱,۰۰۰
سایپا ۱۵۱
۴۴,۲۰۰,۰۰۰
۴۴,۲۰۰,۰۰۰ ۴۰,۲۱۳,۰۰۰
تیبا
۵۲,۹۰۰,۰۰۰
۵۲,۳۰۰,۰۰۰ ۴۲,۷۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۵۸,۱۰۰,۰۰۰
۵۸,۱۰۰,۰۰۰ ۵۰,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۵۹,۵۰۰,۰۰۰
۵۹,۷۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰
ساینا (رینگ آلمینیومی)
۶۱,۵۰۰,۰۰۰
۶۰,۹۴۳,۰۰۰

 

قیمت روز محصولات ایران خودرو

وانت آریسان، سمند، رانا و دنا همگی امروز به همان قیمت روز گذشته فروخته می‌شوند و در این یک روز قیمت آن‌ها تغییری نداشته است. سمند LX با همان قیمت ۸۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی و حدود ۱۶ میلیون بالاتر از قیمت کارخانه فروخته می‌شود. قیمت روز دنا همچنان دوبرابر قیمت کارخانه است و روی ۱۱۵ میلیون تومان ایستاده. دنا پلاس توربو که عنوان خودرو ملی را یدک می‌کشد، ۱۷۶ میلیون تومان فروخته می‌شود و گران‌ترین ماشین داخلی در بین محصولات ایران خودرو است.

امروز قیمت انواع پژو ۴۰۵ نسبت به دیروز افزایش پیدا کرده. طوری که پژو ۴۰۵ GLX با اختلاف ۸۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، با قیمت ۷۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز افزایش قیمت کمتری داشته و حالا با قیمت ۷۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در بازار پیدا می‌شود. امروز اگر بخواهید پژزو ۴۰۵ SLX بخرید، باید ۵۰۰ هزار تومان بیشتر از دیروز و ۸۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پول خرج کنید.

قیمت روز پژو ۲۰۶ روند جالبی دارد. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ یک میلیون گران شده و به ۸۵ میلیون تومان رسیده، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ روی ۱۰۱ میلیون تومان ثابت مانده و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار ۳۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده تا گرانی، ارزانی و ثبات قیمت، هر سه در قیمت روز پژو ۲۰۶ خودنمایی کنند.

قیمت روز محصولات ایران خودرو دوشنبه ۱۷ تیر مطابق جدول زیر است:
نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان
۵۳,۰۰۰,۰۰۰
۵۳,۰۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۸۲,۵۰۰,۰۰۰
۸۲,۵۰۰,۰۰۰ ۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۸۵,۵۰۰,۰۰۰
۸۵,۵۰۰,۰۰۰
 حاشیه بازار
پژو GLX 405
۷۸,۸۰۰,۰۰۰
۷۸,۰۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه سوز
۷۹,۹۰۰,۰۰۰
۷۹,۶۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
۸۴,۲۰۰,۰۰۰
۸۳,۷۰۰,۰۰۰ ۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۰۱,۰۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو 206 تیپ 2
۸۵,۰۰۰,۰۰۰
۸۴,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو 206 تیپ 5
۱۰۱,۰۰۰,۰۰۰
۱۰۱,۰۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو 206 صندوقدار
۹۹,۷۰۰,۰۰۰
۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۸۳,۵۰۰,۰۰۰
۸۳,۵۰۰,۰۰۰
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ 2
۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰
۶۶,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس توربو
۱۷۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۶,۰۰۰,۰۰۰
۸۹,۹۰۰,۰۰۰

 

قیمت روز محصولات مدیران خودرو

امروز محصولات مدیران خودرو تغییری نسبت به روز گذشته از خود نشان ندادند. طوری که قیمت روز MVM ۳۱۵ هاچ‌پک همچنان ۱۳۸ میلیون تومان است و حدود دو میلیون کمتر از قیمت کارخانه فروخته می‌شود. نکته جالب در مورد محصولات مدیران خودرو همین است که قیمت بازار آزاد آن بر خلاف سایپا و ایران خودرو کمتر تقریبا هم‌اندازه قیمت کارخانه است.

قیمت روز MVM X۲۲ دنده‌ای در بازار آزاد ۱۶۱ میلیون تومان است و اگر بخواهید سراغ دنده اتوماتیک آن بروید باید تقریبا ۳۵ میلیون تومان بیشتر و حدود ۱۹۶ میلیون تومان پول خرج کنید. گران‌ترین محصولات MVM X۳۳ است که برای خرید آن باید رقمی حدود ۲۳۳ میلیون تومان هزینه کنید.

قیمت روز محصولات مدیران خودرو دوشنبه ۱۷ تیر مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت روز بازار (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
MVM ۳۱۵ هاچ‌بک
۱۳۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۲۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ دنده‌ای
۱۶۱,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۱,۸۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ اتوماتیک
۱۹۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۵,۶۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۳۳
۲۳۳,۰۰۰,۰۰۰
۲۳۶,۰۰۰,۰۰۰

 

قیمت روز محصولات کرمان خودرو

قیمت محصولات کرمان خودرو موجود در بازار که به انواع مدل‌های جک خلاصه می‌شوند، نسبت به دیروز تفاوتی نداشته و امروز هم با همان قیمت‌ها فروخته می‌شوند.

امروز پنجشنبه جک J۴ با قیمت ۱۴۶ میلیون تومان معامله می‌شود و قیمت روز جک S۳ در بازار ۱۹۹ میلیون تومان است. امروز اگر بخواهید جک S۵ بخرید باید رقمی حدود ۲۸۷ میلیون تومان سرمایه داشته باشید. البته باید توجه کنید که قیمت مصوب کارخانه برای این ماشین ۱۴ میلیون بیشتر است. تفاوت قیمت کارخانه و بازار در بین محصولات کرمان خودرو برعکس است و قیمت بازار آزاد آن‌ها تقریبا چند میلیون تومان کمتر است.

قیمت روز محصولات کرمان‌خودرو دوشنبه ۱۷ تیر مطابق جدول زیر است:
نام خودرو قیمت روز بازار(تومان) قیمت کارخانه (تومان)
جک J۴ اتوماتیک
۱۴۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۹,۹۰۰,۰۰۰
جک S۳ اتوماتیک
۱۹۹,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
جک S۵ اتوماتیک
۲۸۸,۰۰۰,۰۰۰
۳۰۱,۰۰۰,۰۰۰
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید