“پلیس” کیف پول ۴ هزار دلاری را به صاحبش برگرداند

  • حوادث
  • یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ ۱۶:۲۵
    کد خبر :569765

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران گفت: مأموران وظیفه‌شناس پلیس امنیت، کیف حاوی چهار هزار دلار را به صاحبش برگرداندند.

روز گذشته دو مأمور پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ حین انجام وظیفه در میدان سپاه تهران یک کیف مشکی رنگ را کنار خیابان مشاهده کردند که در بررسی‌های انجام شده دریافتند کیف مذکور حاوی 40 قطعه ارز 100 دلاری به همراه چند کارت ویزیت مرتبط با یک شرکت تجاری است.

از آنجا که احتمال می‌رفت مالک کیف مذکور یکی از کسبه یا تُجاری باشد که با این شرکت در ارتباط است، مأموران وظیفه‌شناس پلیس پایتخت با شماره‌های موجود روی کارت ویزیت تماس گرفتند.

مالک تلفن‌همراهی که مشخصات وی روی کارت ویزیت درج شده بود با شنیدن خبر پیدا شدن کیف، مشخصاتی از کیف و محتویات داخل آن به مأموران ارائه و اظهار کرد که بامداد همان روز کیفش را گم کرده است.

با اظهارات فردی که مدعی بود مالک کیف است، آدرس و مشخصات وی دریافت شد و مأموران با هماهنگی‌های انجام شده در شرکت وی حضور یافتند که پس از دریافت مشخصات کیف و محتویات و تأیید آن، کیف را به وی تحویل دادند.

مالک کیف پول که مدیر عامل یک شرکت تجاری بود، ضمن ابراز خوشحالی از کشف کیف گم‌شده، از حسن انجام وظیفه کارکنان پلیس پایتخت تشکر و قدردانی کرد که مراتب از سامانه 197 به پلیس گزارش شد.

به گزارش تسنیم،سردار علی ذوالقدری؛ رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: پلیس امین جان و مال و تأمین‌کننده آرامش شهروندان است.

وی خاطرنشان کرد: مرکز فوریتهای پلیسی 110 و سامانه نظارتی 197 به صورت شبانه‌روزی برای رسیدگی به امور شهروندان درباره گزارشهای انتظامی، ترافیکی، اجتماعی و همچنین تشکر، قدردانی، پیشنهادات و شکایات شهروندان آماده انجام وظیفه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید