اعلام تاریخ کنسرت مهدی یراحی و حسین زمان

    کد خبر :569480

مهدی یراحی و حسین زمان دو خواننده که از مدت‌ها پیش مجوزی برای برگزاری کنسرت‌هایشان صادر نشده بود، تیرماه سال جاری تازه‌ترین کنسرت‌های خود را در تهران برگزار می‌کنند.

مهدی یراحی خواننده موسیقی پاپ که چندی پیش نیز کلیپ جنجال برانگیز «پاره سنگ» را منتشر کرد، بهمن‌ماه سال ۹۷ بود که با انتشار متنی در کانال اختصاصی خود مدعی شد وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی تا اطلاع ثانوی او را از هرگونه فعالیت رسمی هنری منع کرده است.

در متن منتشر شده از سوی مهدی یراحی آمده بود: «اینجانب مهدی یراحی، توسطِ مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تا اطلاع ثانوی عملاً از هرگونه فعالیتِ رسمیِ هنری منع شده‌ام. به‌همین دلیل مجوزهای اجرای من در تمامی کنسرت‌های تهران و شهرستان‌ها (از جمله تور جشنواره رفاه «برفاره») لغو شده است.

این خواننده پاپ حالا بعد از شش‌ماه توقف در فعالیت‌های خود قرار است روز چهارشنبه ۲۶ تیرماه آلبوم «سه گانه اجتماعی اول» و تعدادی از قطعات منتخب خود را در برج میلاد تهران برای مخاطبان اجرا کند. اجرایی که به طور حتم فصل تازه‌ای از فعالیت‌های مهدی یراحی را برای او رقم خواهد زد. البته شنیده‌ها حاکی از آن است که به زودی تازه‌ترین آلبوم این خواننده خوزستانی به زبان عربی در دسترس علاقه مندان قرار می‌گیرد.

اما حسین زمان خواننده‌ای که از چندین سال پیش مجوزی برای برگزاری کنسرت دریافت نکرده بود، با اعلام رسمی سامانه فروش اینترنتی بلیت کنسرت‌ها قرار است روز سوم مردادماه اولین کنسرت خود را به رهبری ارکستر صابر جعفری بعد از ۱۷سال توقف در فعالیت‌ها در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار کند.

به گزارش مهر،البته اگرچه هنوز جزئیات بیشتری از برگزاری این کنسرت منتشر نشده، اما به طور حتم صدورمجوز برای خواننده‌ای که از سال‌ها پیش موفق به دریافت مجوز اجرای برنامه نشده بود می‌تواند از نکات جالب توجه کنسرت‌های موسیقی پاپ طی ماه‌های اخیر باشد.

«شب دلتنگی – ۱۳۷۶»، «فصل آشنایی – ۱۳۷۷»، «قصه شب- ۱۳۷۸»، «شاپرک – ۱۳۷۹»، «مشق عشق – ۱۳۸۰»، «قصه نگفته – ۱۳۸۵» و «قرار عاشقی- ۱۳۸۸» آلبوم‌هایی هستند که از سوی این خواننده در بازار موسیقی منتشر شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید