مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه خبر داد

کوچک سازی فضای کارگاهی مستقر در پارک لاله در اولویت قرار گرفت

    کد خبر :569233

مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه از بررسی کارشناسان فنی برای کوچک کردن فضای کارگاه فنی خط ۶ مترو واقع در بوستان لاله خبر داد.

شهردار تهران در ماه‌های اخیر بارها بر موضوع آزادسازی پیاده روها و فضاهای عمومی و واگذاری این بخش‌ها به مردم تاکید کرد. وی یکی از مشکلات شهر تهران در این زمینه را وجود کارگاه‌های عمرانی در شهر دانست. یکی از کارگاه‌های مورد اشاره شهردار تهران، کارگاه مستقر در پارک لاله است که به شرکت متروی تهران و حومه تعلق دارد.

با توجه به پیگیری شهردار تهرن نسبت به وضعیت کارگاه مذکور، علی امام مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه آخرین وضعیت کارگاه عمرانی پارک لاله را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه بنا به دستور شهردار تهران، شرکت مترو تلاش می‌کند تا سطح اشغال کارگاه‌های عمرانی خود را محدود کند، اظهار داشت: وضعیت در مورد کارگاه‌های مختلف متفاوت است؛ به طور مثال، شهرداری با فراهم کردن شرایطی خاص کارگاه واقع در هفتم تیر را جمع آوری کرد، اما کارگاه فنی موجود در پارک لاله متعلق به خط ۶ مترو است و تا اتمام عملیات اجرایی این خط، امکان جمع آوری کامل کارگاه وجود ندارد.

به گزارش مهر، مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه در پایان از بررسی کارشناسان برای کوچک کردن فضای کارگاه مذکور خبر داد و گفت: به منظور اجرای دستور شهردار تهران، کارشناسان فنی در حال مطالعه برای کوچک کردن ابعاد این کارگاه فنی خط ۶ مترو هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید