مدیرعامل سابق پرسپولیس: تمام حرف‌های نبی در مورد قرارداد بازیکنان دروغ است

  • آرشیو
  • شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۸ ۱۷:۱۱
    کد خبر :569177

مدیرعامل پیشین پرسپولیس گفت: متاسفانه همه صحبت‌های نایب رئیس هیات مدیره باشگاه درباره قرارداد بازیکنان دروغ بود.

به گزارش ایرنا، صبح امروز شنبه مهدی محمد نبی نایب رئیس هیات مدیره پرسپولیس در صحبت هایی مدعی شده بود که قرارداد بازیکنان پرسپولیس به نحوی است که آنها می توانستند به راحتی این تیم را ترک کنند. نبی با بیان این موضوع گفت: «بازیکنان ما قرارداد داشتند اما نوع قراردادهایی که با بازیکنان بسته شده بود می‌توانستند به راحتی جدا شوند. بازیکنانی مانند احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، شجاع خلیل زاده و …. حد اقل پنج بازیکن ما پیشنهاد خارجی داشتند و با توجه به نوع قرارداد و بندهای آن می‌توانستند راحت جدا شوند اما با تلاش‌های صورت گرفته و جلساتی که برگزار کردیم این بازیکنان را حفظ کردیم. موضوعی که اصلاً کار آسانی نبود.»

حمیدرضا گرشاسبی با اشاره به این بخش از صحبت‌های نبی در مورد قرارداد بازیکنان گفت: تمام این حرف ها دروغ بود. نبی پیش از این در کمیته بررسی قراردادهای AFC بود و روزی نبود که از من به خاطر قراردادها تشکر نکند. او هفته گذشته در یک برنامه رادیویی صحبت هایی را عنوان کرد و پس از آن من به صورت تلفنی با او صحبت کردم که چرا حرف های خلاف واقعیت را بیان می کند او هم عذر خواهی کرد و اعلام کرد صحبت هایش را اصلاح خواهد کرد اما دوباره حرف هایی را از او شاهد بودیم که به دور از واقعیت بود. کجای دنیا یک عضو هیات مدیره به این مقدار مصاحبه می کند؟

وی افزود: واقعاً دوست ندارم پرسپولیس وارد حاشیه شود. اما بهتر است پیش از صحبت ها اول قرارداد ها را بررسی و مطالعه کنند بعد در مورد شخص یا فردی اظهار نظر کنند.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس اضافه کرد: اگر با خراب کردن من پرسپولیس بالا می رود و به نبی لوح تقدیر می دهند به خود من اعلام کنند. خدا را شکر مردم بهترین کارشناس هستند و همه می دانند که چه کسی برای تیم چه کار کرده است.

وی اضافه کرد: زمانی که من به پرسپولیس امدم ۱۸۰ پرونده فیفا، خطر محرومیت بازیکنان و خیلی از مسائل دیگر پرسپولیس را تهدید می کرد اما یکبار در مورد مدیریت های قبلی من صحبت نکردم. چه کسی دید که من یکبار گله کنم؟ در آن مقطع همه سختی ها را تحمل کردم تا پرسپولیس ضربه نبیند.

گرشاسبی گفت: پرسپولیس زمانی هشت ملی پوش داشت اما برای نیفتادن می‌جنگید. خوشبختانه تا جایی که توانستیم سعی کردیم که تیم وارد حاشیه نشود و به وظایفان عمل کنیم.

وی گفت: اسرار باشگاه باید تحت حفاظت مدیران باشد. شاید بازیکن و مربی دوست ندارند خیلی از مسائل را در مورد قراردادهای آنها عنوان شود. در مورد خیلی از مسائل دیگر هم همینطور.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در مورد اظهارات «علی اکبر طاهری» که کفته بود مشکل قرارداد برانکو به زمان مدیریت او باز می گردد، گفت: او خودش هم در حرفهایش تزلزل داشت. در این مورد همه اصول حرفه ای رعایت شد. در آن زمان با وجود همه مشکلاتی که بود، قرارداد ها را تمدید کردیم. پرداختی منظم هم داشتیم اما نمی دانم که مشگل کجا است.

وی در خصوص انتخاب کالدرون هم گفت: امیدوارم او بتواند با پرسپولیس موفق شود. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و کار در این تیم با تیم های عربی تفاوت دارد اما امیدوارم دوباره موفقیت های پرسپولیس را شاهد باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید